خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خدای من

سلام

امروز داشتم فکر می کردم می دیدم که چقدر خدا منو دوس داره و من همیشه دارم غر می زنم. دیدم که چقدر اون مهربونه و من ناسپاسم. هر قدر که بگم از مهربونیهاش کم گفتم.خدای من خیلی دوستت دارم. خیلی خیلی زیاد. دلم میخواد که یه جوری این دلم رو که به شوق دیدن تو و حس کردن تو تو سینه آروم نداره و می خواد بزنه بیرون رو یه کاریش کنم. انگار تموم سلول هام میخوان بیان بیرون. انگار یه نیروی جاذبه قوی دور و اطرافشه که همه رو میخواد بیاره بیرون. همه تنم مور مور میشه وقتی بهت فکر می کنم. یه حس خوب و خوشآینده. من چیکار کنم؟ انقدر دلم تو رو میخواد که اشکام از چشام میان بیرون و نفسهام به شمارش می افتن. دلم می خواد محکم بغلت کنم و تا ابد همینجوری بمونم. خدای من، خیلی دوستت دارم. ازت خیلی خیلی ممنونم. خیلی زیاد. کلمه ها کم میارن پیش تو....

نظرات 16 + ارسال نظر
Lord Slayer جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.gameshot.parsiblog.com

سلام.
وبلاگ جالبی داری.
اگر از بازیهای کامپیوتر خوشت می آید لطفا یه سر به وبلاگ من بزن و در مورد یک از چهار بازی امروز نظر بده تا زودتر از بقیه به نمایش گذاشته شود. با یادداشت های اولی و دومی کاری نداشته باش و به یادداشت های بعد آن نظر بده.
بسیار ممنون
See You Around

سلام
ممنونم
از بازی که خوشم میاد. ولی نه به اندازه داداشم!!!!!
خب باشه میام

مدی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

سلام
خوبییییییییییی؟
منم آپم
الان مشغول کار کردن روی گذاشتن لینکتم

سلام
مرسیییییی
به به به به

مدی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

اگه دوست داری خدارو حس کنی بهت پیشنهاد می کنم بری عرفان بخونی
ولی چون عرفان خیلی راههای زیادی داره وشاید دوست نداشته باشی این رشته رو انتخاب کنب
بهت پیشنهاد می کنم بری عرفان کیهانی
نه خوندنی نیست
الان خیلیا می رن
یه کلاسه که کسی به نام محمدعلی طاهری درس می ده
خیلی کلاس عجیب غریبیه
میشه گفت متا فیزیکه
من عاشق متا فیزیکم تو چطور؟

متا فیزیک؟؟؟؟؟
همیشه عاشقش بودم و خیلی خودم با خودم تمرین می کنم که به جایی نمی رسم.
خب اون کلاسا کجا برگزار میشه فکر نکنم تو شهر ما هم باشه

امید جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به خواهر کوچکم سرو ناز.عید و سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک.بار اول یا دومی است که سعادت تصیبمان می شود و پا به قصر وبلاگتان می گذارم.حرفها و نوشته های معصومانه و صادقانه شما آدم را در حسرت کودکانه خود رها می کند.کاش منهم چون شما آنقدر ذهن صاف و زلال و پاکی داشتم که بی هیچ تکلف و ریایی با خدای خودم صحبت کنم ولی حیف که گذر عمر و زندگی صفای دل را تیره و تار کرده است . خوشا به حال و صفایت.التماس دعایی از خواهری برای برادری پر گنه انتظار زیادی نیست.یعنی از فرشته ها چیزی جز این توقعی نیست...
فی امان ا...
یا مرتضی علی

سلام
نه منم اونهمه پاک و زلال نیستم و بلکه خیلیم تازگیا بد شدم. اما خدا همیشه هست و همیشه بهم لطف بی کران داره . به همه ادما این ماییم که فراموشش می کنیم .
امید وارم که دوباره هم بتونم ببینم شما را اینجا

ثالث جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com/

۱- سلام
۲- سال نو مبارک
۳- میدونی اون چیه که توو سینت هی خودشو میزنه به این در و اون در و هی بهانه میاره تا بیاد بیرون؟ اون همون یه تکه خداس که توو وجودت به امانت گذاشته شده. میدونی کی دست از سرت برمیداره؟ وقتی که به اصلش برگرده. یعنی به خدا برسه. یعنی ...
۴- پست قبلیه احتمالا به خاطر خوشامدگویی به مهمان سه ماهه یعنی بهارخانمه. پس بهارت مبارک
۵- اونی یکی پست پائینیه که تووش چرخ و فلک که نه ولی بازی بود. خیلی از خصوصیاتی که گفتی همش توو همین یه ذره عکس پیداست. (امیدوارم عکس خودت باشه و من سوتی نداده باشم)
۶- کلا خوب مینویسی. رنگ وبلاگتم عالیه. صورتی یعنی رنگ طراوت روح. برعکس خیلی از دخترایی که عکس سیاه رو انتخاب میکنن. امیدوارم تا اخر صورتی بمونی تا وقتی که سبز شدی.
۷- خواهر کوچولو منو یاد یه چیزی انداخت که فوری کلیک کردم. اگه میخوای بدونی چی یه کلیک بکن.

سلام
سال نو مبارک
یعنی اون ؟؟؟؟؟ کی برمیگرده؟؟؟؟
بهر شما هم مبارک ممنونم
اره عکس خودمه ولی خب مال خیلی وقت پیشه
کلا از رنگای شاد خوشم میاد. ممنونم تو هم سبز باشی
کلیک کردم و واقعا ناراحت شدم
خدا بهتون صبر بده

بى نام جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ق.ظ

سلام صبح بخیرمطلبت جالب واقعیت ودوست داشتنى بود.یه سوال مثلاتویه وب سایت موضوعى عنوان میشه تاحدودى به واقعیت نزدیکه سایرنظردهندکان فقط مهرتایید میزنند البته کورکورانه علت به نظرشما جیست؟

سلام
صبح بخیر
خب خیلی وقتا همینجوریه مهرای تایید زیادی هست ولی خب می تونی تشخیص بدی که کدوم واقعا از ته دله . بعد از جند وقت دیگه کسایی رو که تو وبلاگت نظر میدن رو میشناسی

sh.kh جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Che khob! taze khoda ro dari hey behesh negh bezan be on nazani be ki bezani?

خدا که همیشه هسسسسسسسسسست خب نق نباید بزنم باید خوب باهاش حرف بزنم

صالحی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

اگر تنهاترین تنهایان شوم باز هم خدا هست...او جبران تمام نداشته های من است...

جبران نه او همه چیز من است. با او نداشته ای ندارم

بى نام یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام کجایى ادم شیطون که تنبل نیست

سلام
خب چرا میزنی
مگه چیکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟
تازشم من تنبل نیستم!!!!!!!!!
خونه ام دیگه. دیروز خب رفته بودم بیرون.

آقا معلم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ


عکس خودت هم می گذاشتی

میخواستم بذارم اما گفتن اینجا ادما همه غریبن خب برو با اقا معلم بیا تنها نیا منم که عکس تو رو پیدا نکردم!!!!

یونس سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام سرو سال نو مبارک هنوز خوب می نویسی موفق باشی

سلام
سالنو تو هم مبارک
ممنونم

غریبه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

ویژژژژژژژژژژژژژژژ.... ((یک فروند غریبه به همراه اسکاتران هوایی و با سرعت نووووور به فرودگاه آبجی کوچیکه وارد میشوند !!))
سلام سلام صدتا سلام
خوبی آبجی گل ؟! دماغت چاقه ؟! کیفت کوکه ؟! خوشی ؟! سلامتی ؟! و.... !! (:

راستش دقیقا نمیدونم که چرا اون دو تا پست رو ندیدی ، اما ممکنه که کامپیوترت وبلاگ من رو از روی تمپ اینترنت اکسپلورر باز کرده باشه و یحتمل صلاح ندیده که نیمکت رو به روزش کنه !! ((:
دل ما نیز بسی تنگ و در این عرصه لاغر ، لنگ است !! به به ، عجب جمله ای شد .. عمرا تو دکان هیچ بقالی پیدا نمیشه !! (:

و اما پست ..
به به !! به به !! چه لطافت و محبتی .. چه ظرافت و دقتی .. چه آبجی ماهی و چه غریبه حقیری !! این جملاتت بیش از پیش حقارتم رو بهم گوشزد کرد سروناز .. مرحبا آبجی فسقلی !! مرحبا...

خوش باشی و خدا دوست
یا حق

هو هو هو هو هو هو هواپیمای غریبه ۱۷۰ روی باند شماره ۲ فرود بیاید. از مسافر محترم می خواهیم که به سرعت پیاده شود
دماغم لاغر شده و دست به کیفم زدن کوکش ناکوک شد!!!!!!!!
خوب خوبم
آره شاید ممکنه
نه تو بقالی سر کوچه پیدا میشه همون که یه غریبه روش نشسته. به ننه بگم که تو رو از کار اخراج کردن و میری توی بقالی!!!!!!!
حقارت چیه؟؟!!!!!
خواهش می کنم مرسی
حق نگهدارت

صالحیب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

بی شک او همه چیز همه کس است ما و شما ندارد۰۰۰ دکتر شریعتی رو میبخشی حالا

رفوزه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

چه تعریف هایی

تعریف؟؟!!!!!

صالحی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

بی شک او همه چیز همه کس است ما و شما ندارد۰۰۰ دکتر شریعتی رو میبخشی حالا

آتنا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.marhham.blogsky.com

منم صابون خوشگله بچگی هامو دارم همینطور کتاب دخترک...وقتی هم می بینمش یاد اشکایی می افتم که واسه دخترک ریختم .فک کنم اول ابتدایی بودم.تازه کتاب بد آموزی هم داشت چون من از پسرک یاد گرفتم و مورچه ها رو می گرفتم و می ذاشتم تو کفش ... :)))))))))))))) بد بختا

موفق باشی خواهر کوچکولو!!

ای بد جنس مردم رفتن کتاب نوشتن که تو بری بد آموزی یاد بگیری؟؟؟
خوشحال شدم دیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد