خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

ببار ای باران ببار

سلام به همه دوستام یه یه ماهی میشه که ننوشتم خیلی خیلی ببخشین آخه می خواستم ترک کنم اما مگه میشه

کامپیوترم رو کردمش توی کاتون و کذاشتم یه گوشه و خیر سرمون داریم درس می خونیم تا ببینم که امسال چی می شه دوستای خوبم برام دعا کنین که من دیگه طاقت یه شکست دیگه ندارم . دلم می خواد هر کی که یه چیزی میدونه به من بگه تا بتونم نتیجه بهتر بگیرم

به یه چیز دیگه هم خیلی نیاز دارم اونم افکار و حرفهای مثبت و امیدوار کننده است یه جورایی اعتماد به نفسم رو از دست دادم

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چند روزه که داره بارون میباره البته نه یه ریز گاهی وقتا ما می تونیم روی خورشید رو هم ببینیم ولی خوب بارون خوبی اومده و این برای ما بچه های جنوب خیلی خوشحال کننده است و امید داریم که مثل دو سال پیش همه جا سر سبز بشه

خدا رو به خاطر این بارون رحمتش شکر می کنم 

خدایا شکرت