خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

همینجوری

عزیز من سنگ صبور غم ها                 به دیدنم بیا که خیلی تنهام 

هیشکی نمی دونه چه حالی دارم        چه دنیای رو به زوالی دارم

مجنونم و دلزده از لیلیا                        خیلی دلم گرفته از خیلیا

نمونده از جوونیام نشونی                   پیر شدم پیر تو ای جوونی

تنها و بی سنگ صبور                        خونه سرد و سوت و کور

توی شبات ستاره نیست                    موندی و راه چاره نیست

اگر چه هیچکس نیومد                        سری به تنهاییت نزد

اما تو کوه درد باش                              طاقت بیار و مرد باش

 

 این شعر فیلم علی سنتوری وااااااای عجب فیلمیه

پ ن:

امروز دختر خالم می گفت توی کشور هلند هر کی بیشتر برق مصرف کنه پول کمتری میده

واسه اینه که تولید برقشون زیاده از باد و خورشید و آب و اگه استفاده نشه موتوراشون خراب میشه. حالا ما رو باش

خدافظ