خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

بازی بازی

سلام حال همه خوبه؟

موشی منو به یه بازی دعوت کرده پس بدون هیچ توضیحی میرم سر بازی.

بازی اینه که باید اسم هفتا از ترانه هایی که وقتی شنیدی دلتو لرزوند رو بنویسی

خب من همیشه ترانه ها رو گوش می کنم و از خیلی هاشون خوشم میاد. کلا تراه نه های                سیاوش قمیشی گروه آریان رضا صادقی اینا که تازه اومده به بازارو خیلیای دیگه. ولی اونایی

که دلمو یه وری کرد و لرزوند ......

اولیش ترانه معین از کاست طلوعش: ملاقات

قسم به عشقمون قسم

همش برات دلواپسم

قرار نبود اینجوری شه

یهو بشی همه کسم...

 

دومی ترانه احسان خواجه امیری ترانه سایه به سایه اونجایی که میگه:

بال و پرم بودی خبر نداشتی

تاج سرم بودی خبر نداشتی

سایه به سایه هر طرف که بودم

همسفرم بودی خبر نداشتی...

 

سومی هم ترانه رضا صادقی کاست وایسا دنیا ترانه بی خدا حافظ:

من اگه دوست نداشتم

پای غم هات نمی موندم

واست اینهمه ترانه

از ته دل نمی خوندم...

 

چهارمی ترانه سیاوش قمیشی یادم نیست کدوم کاست اون ترانه که میگه :

با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سر نوشته

دیگه اسم تو رو هی زمزمه کردن

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره...

 

پنجمی ترانه گوگوش :مرداب

حالا یه مرداب شدم

یه اسیر نیمه جون

یه طرف میرم تو خاک

یه طرف به آسمون...

 

ششم ترانه شریک مهستی:

غزل خونم نباش اما

به حرفی ساده شادم کن

اگه دیدی منو بشناس

نمی گم اینکه یادم کن...

 

هفتمی هم اندی کاست پلانینیم:سرنوشت

پس از تو رنگ گلها هم فریب است

پس از تو روزگارم بی فروغ است

که می گوید پس از تو زنده هستم

دروغ است هر که می گوید دروغ است

ای ستاره بی تو من تاریکم

بی تو من به انتها نزدیکم.....

 

من خیلیای دیگه رو هم دوس دارم و دلم رو لرزوند ولی خب از هر خواننده یکی نوشتم. بعضی ها

هم ننوشتم مثلاعلیرضا افتخاری.

هفتای دیگه که ازشون بدم میاد هم یکیش ترانه های شهرام صولتی، آبجیش شهره، حمیرا،

جمشید، شهیاد،پویا.دیگه نمی دونم

خب باید هفت نفر رو به بازی دعوت کنم

اول داداش امین از نیمکت ، سعید از مستانه، مدی از نسل سه، سارا خانومی، قاصدک جون،

پری دخت، و نرگسی عزیز