خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

کلاغهای زیاد

سلام

یه کلاغ چهل کلاغ.

هممون خوب معنیه این جمله رو میدونیم و در نظر ما اصلا کار خوبی نیست. ولی نباید اینجوری فکر کنیم. چون این آقا کلاغه خودش یکدفعه که چهل تا نمی شه. بذارین بگم:

فکر کنین یه اتفاق هیجان انگیز براتون بیفته. یا یه خبر داغ شنیدین. وقتی میخواین اون خبره رو به یکی بگین یا اون اتفاق رو برای یه نفر شرح بدین، برای اینکه از هیجان اون کم نشه خیلی با آب و تاب بعریف میکنین. از اونجایی که میگن شنیدن کی بود مانند دیدن، و از طرفی هم ذهن بشر فوق العاده تخیلی و خیال پردازه و طرف که اونو میشنوه با خودش میگه بابا چه خبر بوده!!!!

خوب اگه طرفتون مثل من باشه، یعنی یه موضوع جالب رو که شنید رو خیلی زود بخواد به یکی بگه، دوباره با آب و تاب بیشتر، اونجوری که توی ذهنش نقش بسته، خیلی بزرگتر از اصل ماجرا رو برای یکی دیگه تعریف میکنه و همین جور ادامه پیدا میکنه تا به چهل کلاغ برسه.

یه جایی توی یه کتاب داستان هم یه چیزی خوندم البته اصل ماجرا رو یادم نیست ولی اونچه از کل داستان من فهمیدم این بود:

یکی یه کلاغ میبینه و به یکی دیگه میگه که من امروز کلاغ دیدم. طرف می پرسه که چند تا؟

فکر کنم یکی دوتا بود!!!

نفر دوم به نفر سوم:

شنیدی که فلانی کلاغ دیده؟

اااا چند تا؟

فکر کنم یه سه تا چهار تایی دیده!!!

نفر سوم................

چیکار میشه کرد!

نتیجه اخلاقی:

از این به بعد اگه یه وقت دیدین حرفتون چند برابر واقعیت به خودتون برگشت یه نفر رو مقصر ندونین. لبخند بزنین و بی خیال بشین!

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
یونس شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.rooydarir.blogfa.com

سلام
حرفت خشن ولی چه اکونم که نا

سلام
خواهش اکنم
هیچی موناشا بکنم
مه هم نادهنم

صدر یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
اگر یه کلاغ چهل کلاغ بشه که خوبه میشه یه کاریش کرد ولی امان از وقتی که ضریب می خوره!
موفق باشی
صدر

سلام
اره بابا یه وقتایی هم هست که طرف یه چیزی دیده یا ندیده اصلا شاید کلاغی هم در کار نباشه ولی خوب ضرب میشه جمع میشه حتی به توان میرسه!!!!!!!
ممنون

لیزا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.dezhman.blogfa.com

سلام
اولم

سلام
شرمنده سومی

لیزا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ

خوشحال شدم گفتم اولم































وقتی دیدم نظراتت تاییدیه جا خوردم

مهم نیست اشکال نداره بازم تو اول بشو خوب من با این بچه ها صحبت می کنم. بچه های خوبین قبول می کنن که تو اول بشی

مویده دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ

اگه بی خیال شم که فردا خبر مرگم و برام میارن.
سلاااااااااام خوبی ؟بی معرفت قرار بود به فقرا هم یه نگه بندازی!!!!!!

خیلی خوبه دیگه اینجوری از شرت راحت میشم
شوخی کردم بابا ااااااااااااااااااااا
اره خوبم
بی معرفت خودتی قرار بود که تو زنگ بزنی من چه بدونم توکی خونه ای که بیام
راستی زود اقدام کن که دستمزدم کم کم داره میره بالا هااااااااا

چوک رویدر دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.fajoo-0111boy.blogfa.com

سلام خواهر کوچولو خوبی با یه اپ جدید منتظرم بای

سلام
میام

غریبه دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام سلام

میدونی ٬ برام جالبه مردم گاها زحمت دورغ های گنده و خالی بندی های عجیبی که میگن رو هم میندازن به دوش آقا کلاغه !

این کلاغ قصه ی ما تازگی ها خیلی به زحمت می افته ... تقریبا هر روز و هر روز ... یا بهتر بگم ٬ هر لحظه و هر لحظه !!!

خوش باشی آبجی ...

یا حق

سلام سلام صد تا سلام
اره میبینی خوب شد کلاغ نشده!!!!!!!!!!!
راستش رو بخوای یه کمی تقصیر خودشه اخه همیشه گوش وایمیسه
ممنونم

کوه شب سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام خواهرجان...
نمیدونم این کلاغه کی پروبالش میریزه تاهمه ازدستش راحت بشیم....
راستی باعروسی موافقی بیانگاه کن......:)

سلام خوبی تو
فکر نکنم حالا حالا ها بریزه
اومدم

علی چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام بر خواهر دوقلوی گلم
خوبی
چند وقتیه وقت نکردم به خواهرم سربزنم باید ببخشی آخه خیلی سرم شلوغه کارهام زیاد شده چاره ای نیست اگه انجامشون ندم خیانت در حق مردم و رسولش میشه و اونوقت تو اون دنیا باید سر بزیر باشم در مقابل خدا و رسولش برا همین هم دیر به دیر میام البته می دونم که می بخشی .
راستی کلاغ چه رنگیه ؟
شنیدی میگن مشکی رنگ عشقه؟
پس کلاغ آخر مجنونه .چرا؟
چون چهل وادی عشق رو میگرده .
اگه یکیشون عاشق بشه میشه چهل عشق .
خوب پس خیلی هم چهل کلاغ بد نیست.

سلام داداش دوقولو
خوبم تو خوبی
همینکه من بدونم سلامتی و حالت خوبه برام کافیه می دونم که بالاخره میای پیش خواهرت.
مشکیه.
اره
چه جالب تا به حال اینجوری ندیده بودم
بده؟ خیلی هم خوبه

نرگسی جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://nargesi.blogfa.com

سلام خواهر کوچولوی عزیزم

خیلی وقته سر نزدی بهم

خوبی ؟

هم مطلبت جالب بود ،‌ هم قالب وبلاگت خیلی با صفا شده

شاد باشی گلم

...

سلام نرگسی جونم شما خوبی
ببخشید من بچه خیلی بذی شدم
ممنونم

مجید شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

مارو گذاشتی سرکار با اون کلاغا

نه بابا سر کار چیه ؟

پدرام شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://pedygol.blogsky.com

سلام بر سروناز نازخانوم عزیزم!..
خوفی؟..خوشی؟..
ااا..جدی تولدت بوده؟!..شرمنده..من خبر نداشتم..پس شدیدا مبااااااارک مبااااااااارک بیا ۱۰۰ سالو فوت کن تا چیز شی..چیز..همین دیگه..زنده!..
خب حالا که اینطور شد دوست داری برا تولدت چی بگیرم؟..فعلا علی الحساب اینو از طرف من داشته باش..
http://pedygol.persiangig.com/image/sarvenaz.jpg
اا..راستی..پس کیک ما چی شد؟!..تفلدپارتیمون چی پس؟!..د..من این همه خوشگلا باید برقصن رو آماده کرده بودم بیام وسط که!..

ای بابا..پس اینجوری کلاغا زیاد میشن؟!..چه جالفناک انگیزوش!..
خب حالا بیلاخره طرف چندتا کلاغ دیده بود؟!..
چشم..اینم لبخند!..
D:

سلام دایی پدرام
مرسی خوبم
خندههههههههههههههههه بیا چی چی رو فوت کنم؟؟؟؟
برای تولدم ااااااااااااااااااااااااااا هیچی نمی خوام همین که تبریک گفتی برام کافیه
وااااااااااای عکس خوشگلیه
ای بابا توی نیمکت یه تولدی گرفتیم که نگووووووووووووو حالا اشکال نداره یه پارتی میگیریم تو هم نوارا و خوشگلا رو ردیف کن تا............
اره فکر کنم تولید مثلشون اینجوری باشه!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم یه پلاستیک سیاه دیده که باد اونو اینور و اونور می برده
افرین دایی

صبا یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.poshesh.mihanblog.com

سلام اپم کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ابجی

سلام
همین جا تو وبلاگم نشستم

علی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
خواهر ۲جونم اینا یهویی دلم هوات و کردم اومدم بگم سلام خوبی؟ چه خبر ؟
دیگه هیچی خدا حافظ.






دلم نمیاد پنجره رو ببندم چرا؟ نمی دونم! عجیبه!!!!!!!!!!!

سلام خوبی داداش ۲۲۲۲ جونی
ممنونم دادشی دارم میرم داداش
قربون دلت برم من
اگه من دلم هوای داداشم رو کرد اونوقت چی کار کنم؟

یوسف سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

از دست این کلاغای بی ادب!!!از دست آدمای بیکار که یه کلاغ چهل کلاغ می کنن!!!..

چطوری خواهر کوشولوی ناز؟!

سلام داش یوسف سنجاب خوبی
بابا کجا بودی نبودی دلمون برات تنگ شده بود
اره بابا خیلی بی ادبن
خوب خوبم تو چطوری ستاره ای

رضا مشتاق چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ق.ظ

واای شنیدی ... این یارو چه کار کرده
میگن رفته ...

بگو حالا خوبه پست فعلی درباره یه کلاغ چل کلاغ بودا و ما میخواستیم یه کلاغ چل کلاغ بازی راه بندازیم

موفق باشی

وااای نه چی شده؟
اااا راست میگی
میبینی چه ادمایی پیدا میشن
یادم نبود که یه کلاغ چهل کلاغه
ممنونم

رضا مشتاق چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ق.ظ

راستی ....
اینبار چایی مهمون من
تو بشین
من یه چایی میریزم
همش که نباید آبجی رو بفرستیم دنبال چایی

چی شده؟
وای نه ممنونم اقا رضا
دستت درد نکنه خیلی دلم چایی می خواست

نیاز چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

باشه سعی میکنم لبخند بزنم:دی

افرین دختر خاله خوب

آقا موشه پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلااااااااام
چطوری وکیل جونم
خوبی سروناز
بابا تو تو این کلاغ ها موندی هنوز
ما آپ میخوایم یالاااااااااا
کجایی تو پیدات نیست
من یه نظر قبل این که برم اینجا دادم کی خوردهههههههههههه
چه خبرا
پس کو عکسای من چرا نیاوردی
راستی ماه رمضان مبارکت باشه
التماس دعا خیلی منو یادت نره دعا کنی باش
زودی بیا آپ کن دیگه
راستی یوسف سنجاب شد درجشو بهش دادم برو تبریک بگو (چشمک)
این تنبل خان گردو نمیاره بیا این بنفشه رو سنجابش کنیم (خنده)
خوب کاری باری برم کار دارم
میام بازم
فعلاااااااا

سلاااااااااااااااااااام
خوبم موکل بنده
تو چطوری موش موشک
اره از کلاغها خوشم اومده
من که نخوردم باور کن
حالا صبر کن اپ هم می کنم
ممنونم ماه رمضون بر تو هم مبارک باشه
حتما دعا می کنم که خاله سوسکه بیاد پیشت
فکر کنم الان که من رسیدم یه کمی دیر شده اما بازم بهش تبریک می گم.
نه بنفشه جون اگه خرگوش باشه بهتره بذار خرگوش بشه تا برامون هویج بیاره
حتما بیا

کانون پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.kanoon2007.blogfa.com

سلام نوشته های زیبایی داری ...موفق باشی

سلام
ممنون

عاشق تنها (هیچکس) جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://WWW.HICHKAS0001.BLOGFA.COM

سلام عزیزم نمیدونم از کجا شروکنم به شما نظر بدم یا از فریبی که خوردم بگویم : چون دیروز که رفتم پیش دوستم (دختر)
فهمیدم که 5 روزه که به من خیانت کرده و رفته با کس دیگه رفیق شوده
و من وقتی اونارو دیدم با هم از فریبی که خورده بودم گریم گرفت توی جمع زیادی اشک از چشمام سرازیر شد تصمیم گرفتم برای این که سبک بشم یه وبلاگ بزنم و از شما کمک بخوام چون دیگه عقلم به جایی قد نمیده اگه شمایه عاشق
هستید لطفا منو راهنمایی کن ممنونم مظاهم شودم بای منتظرم

سلام
عشق همینه دیگه البته عشقای امروزی
همون بهتر که رفت خدا بهتر می دونه حتما لایق تو نبوده خودتو ناراحت نکن
در حد توانم حتما کمکت می کنم

قاصدک بی خبر شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

امان از این یک کلاغ شونصد کلاغ :دی که بعضی وقتها واقعا برای بعضیها دردسر می شه!

امان امان امان

سروناز شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.sarv-e-naz.blogfa.com

سلام سروناز جون..واقعا برام عجیبه که اینقدر آدرس وبلاگامون شبیه... من بلاگ فا و شما بلاگزاسکای...عجیبه... تو گوگل داشتم وبلاگای هم نامه خودمو سرچ می کردم که به وبلاگ شما برخوردم... خوشحال شدم.. به من سر بزنید سروناز جون.. راستی اسمامون خیلی قشنگه!!

ونوس ومحمد یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
میشه بپرسم چه بلایی سر نیمکت اومده؟بلاگ مرجان هم که نیست.اینجا چه خبره؟

سلام
من امروز رسیدم یعنی خیلی دیر تر از روزی که تو این نظر رو دادی و حالا بی خبر از همه جا هستم
خودمم دارم دیوونه میشم

غریبه سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام آبجی

میبینم که هنوز دست از سر کچل این کلاغ بدبخت بر نداشتی !...

راستی اگه دیدیش از طرف غریبه بهش بگووووو :
آهای کلاغ قار قاری ... خسته ام از در به دری !

یا حق

سلام بی معرفت حالا همینجوری میری و خبر نمی دی؟
ازت دلخورم
چرا یه خونواده رو وحیروون و سر گردن کردی؟
دلت اومد خونه خرابمون کنی
چی کارش کردی؟
حالا که اینجوری می خوای عذابمون بدی باشه .
نبود خیلی از بچه هامون خیلی برامون سخته ولی قرار بود ما پشتیبان همدیگه باشیم
اگه ازمون خسته شدی خوب می تونستی بگی ما هم می رفتیم پی کارمون.
حد اقل یه قسمت نظرات برامون گذاشته بودی که روزای دلتنگی و تنهایی بشه برامون جای درد دل کردن.
چرا در به در؟

قاصدک بی خبر شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

سلام خواهر کوچولو کجاییییییییییییییی تو؟

سلام قاصدک جونم
خودمم نمی دونم کجام !!!!!!!!!

علی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
خوبی خیلی وقتیه که آپ نکردی نگرانتم مواظب خودت باش و چشم براه مطالب خواهر گلم هستم.

امضاء من

سلام
اره دادشی
خیلی وقته
دلم یه ذره شده برات
برای همه چی دلتنگم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد