خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

دزدی

کنار خونه ی  ما همیشه سبزه زاره

دشتاش پر از بوی گل اینجا همش بهاره

دل وقتی مهربونه شادی میاد می مونه

خوشبختی از رو دیوار پر می کشه تو خونه

ادامه ی شعر رو فقط به خاطر داداشم (آقای زوون حلزون ) نوشتم البته قصد هم داشتم  که توی این پست بنویسم .

ببخشید سلام

امروز کلی حرف دارم که بگم

اول:

دختر خاله ام الطاف هم اومده خونه بی بی و با من همخونه شده حالا شدیم دوتا بچه بد . اون هم همسن منه البته اون یه ماه و نیم از من بزرگتره .منو که دید اومدم درس بخونم جو گرفتش اونم اومد

روز اولی که اومده بود یه پیشنهاد عالی دادم اونم قبول کرد کلید انباری قدیمی بی بی رو برداشتیم و رفتیم و توی هر چی صندوق قدیمی بود رو گشتیم کلی چیز جالب بود یه مدرک سال پنجمی بود که عکس خاله ام حلیمه روش بود  . وای چقدر کوچیک بودو بامزه موهاش رو بافته بود و چهره ی معصومی داشت . یه صندوق بود که قفل بود. حس کنجکاوی و شیطونیم داشت فوران می کرد حیف که هر چی گشتیم نتونستم کلیدش رو پیدا کنم . آخرش کشف می کنم که اون تو چیه که درش قفله . قابل توجه بچه های آشنا ما رو لو ندین ها پیش بی بی آخه اون خبر نداره.

دوم:

دیروز رفتم بشت بام نوردی .آخه می دونیم یه درخت کنار توی باغچه هست که میوه هاش روی بشت بومه هنوز ولی سبزه ولی خوب به هیجانش می ارزید که میوه نرسیده بخوریم

یه در چوبی قدیمی رابط بین دو بوم خونه بود ترسیدم که بشکنه و از روی در رفتم اون ور . خوشمزه نبود زیاد ولی چون دزدی بود می ارزید و مزه میداد .

سوم :

میگن که دل به دل راه داره دیگه واقعا اینو فهمیدم و بهش ایمان آوردم

چند روز بیش داشتم نظر های مطلب دوتا قبل رو می خوندم و دلم واسه نظرهای داداشم تنگ شده بود رفتم و اولین نظر ها رو خوندم دلم خیلیدلم براش تنگ شد با خودم میگفتم که یعنی اون وبلاگ منو یادش رفته که دیگه نمی یاد؟ می خواستم واسش یه نظر بلند بالا بنویسم یا هم توی وبلاگ بنویسم . تا اینکه این دفعه که نظر ها رو خوندم شوکه شدم واقعا خوشحال شدم (برای کسب اطلاع بیشتر به نظرات بست قبلی مراجعه کنین). اینه که من می گم به این حرف ایمان بیدا کردم .

تا یه روز دیگه ..........

خدا حافظ

نظرات 16 + ارسال نظر
رحمانی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://farsinevis.blogfa.com

از قدیم و ندیم گفتن که این فضول ها هستن که پیشرفت می کنن ...

من آپم اگه وقت کردین بیاین .

دختر رویدری دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلاااااام خواهر گلم
اول خیلی خیلی ممنونم که بهم سر می زنی بعد واقعا وبت خوندنی شده ممنونم از دست نوشته های زیبات ان شا الله موفق و سربلند باشی راستی بازم بهم سر بزن بروز کردی بی خبرم نزار بجنب وبلاگت وبخاک نشه مثل وب من خدانگهدارت .

هیچکس سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
خوابم میاد...
پیروز باشی.

آقا معلم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام ....
اول بگم دماغ سوخته می خریم....
خودت می دونی چرا...... (اگه نمی دونی به در خونه ی بی بی که توی حیاط ما هست فکر کن یادت میاد)
دوم......
یه اکانت برات ساختم بیا بردار...........
..........
سوم یه ایمیل برام اومده و بهم گفتن به پسرت اخطار بده تا نام ما رو برای هر موجودی به کار نبره!!!! امضاء نماینده ی شورای گاوداری!!! (لشع) رو صفحه کلید کلمات تو پرانتز رو به انگلیسی بخون می شه تلفظی که پسرم به کار می بره)!!!!
..........
چهارم.....باید برام کاکائو بیاری تا به بی بی نگم چیکار کردین....!!!!
...............
تموم شد ......

سولماز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام خواهر گلم
تو هنوز خونه مادر بزرگه هستی خوش بحالت کاش منم مامان بزرگ داشتم
موفق باشی

صدر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
... لحظه ها می آیند
خاطره ها می مانند
و من در رگ نور
جای پای دل
نه
جان می بینم.......
و پس انداز من است از عالم
یک رگ بسته و کوتاه
اما پر جان.....
موفق باشی
صدر

قاصدک چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام گلم
خوبی
دل منم تنگ شده بود برات:*

نرگسی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://nargesi.blogfa.com

سلام سرو ناز جان

وای من می میرم واسه خونه ی مادر بزرگه و شعرش و مخمل و گل باقالی خانوم و آقا حنایی و نبات و نوک سیاه و نوک طلا و هاپو کومار و .........

خلاصه که دست و پنجه ات درد نکنه

کلی نی نی شدم به یاد اون روزا

:)

...

مسیح پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام خواهر کوچولوی عزیز

:)

ممنون که به یاد مسیح هستی و گاهی به وبلاگ عادیش سر می زنی

الان که اومدم به وبلاگت

تازه متوجه شدم که چه اشتباهی کرده بودم که این مدت نیومده بودم

خیلی نوشته هات خوب شدن

دستت درد نکنه

البته

نیومدنم به خاطر مشغله ی زیاد بود

ولی باید بیشتر وقت بذارم

:)

سربلند بمونی و ایرونی

احسانی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://ehsani255.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ نسیم ایمان با مطلبی تحت عنوان " مناظره محمد بن عبدالوهاب با خدای متعال " به روز است بازدید فرمایید و نظر خویش را مرقوم فرمایید

آخرین ترانه ی باران جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

سروناز گرامی بادرودی گرم.....

خوبی نازنین؟
من منتظرم ببینم تو صندوق مادربزرگ چی بوده
مادربزرگ ها معمولا از یادگاریهای قدیمی بادقت نگهداری می کنند ودیدنشون هیجان انگیزه!

نوشته هایت خیلی خواندنی ودلچسب هستند
وساختارنوشتاری ات نشان می دهد که نوشتن راواقعا دوست داری ولی نازنین یک نگاهی هم بعدازپست کردن همیشه بیانداز به نوشته هایت دوکلمه بهم چسبیده اند !
منتظربقیه ماجرا هستیم........

سروناز جان برایت بهترین آرزوهارادارم
تندرست وموفق وبهروزباشی

**مــــــاهـــــان** دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ب.ظ http://taranome-ashk.blogfa.com

ســــلام خـــــوبــــی؟



اومـــــدم خـــــبــــرت کـــــنـــم کــــه آپ کـــــردم



خـــــوشــــحــــال مـــــی شــــم ســــر بــــزنـــی[لبخند]



ایـــــنـــم یـــه چــــنـــد تــــا شــــعــــر تـــقـــــدیــــمــــت بــــه شــــمـــا



زنـــــدگـــــی شــــهــــد گــــل اســــت زنـــــبــــور زمــــان، مــــی خــــوردش و آنـــچـــه از آن بــــاقـــــی مــــــی مــــانــــد عـــســـل خـــــاطـــره اســــت.



جــــیــرجـــیـــرک بـــه خــــرس گــــفـــت: دوســــت دارم، خــــرس مــــیـــگـــه: الان وقـــــت خــــواب زمــــســـتـــانــیـــمـــونــــه، بـــعـــد صــــحـــبـــت مـــی‌کــــنـــیـــم. خـــــرس رفــــت خــــوابــــیـــد ولــــی نــــمـــی‌دونـــســــت کــــه عـــمـــر جــیــرجـــیـــرک فـــقـــط ســـه روزه




هــــر گـــــز چــــشــــمــــانــــت را بــــه خــــاطــــر کــــســـی کـــه مــــعـــنـــی نــــگـــاهــت را نــــمــــی فـــهـــمـــد گـــریــــان مـــکـــن!!!!!





مـــــوفــــق بــــاشـــی




بــــابـــای[بوسه]

مائده جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ

این خزعبلات چیه نوشتی؟وقت خودت ودیگران میگیری به این حرف‌های مفت

درج پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://dorj-2008.blogfa.com

سلام: خوب بود انشالله که موفق باشی یک سری به وبلاگ ماهم بزن

قاسم درا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

مواظب باش به درد رشتی دچار نشی

مار اگر گوید که مورم بشنو وباودمکن دیوان گر گوید که هورام بشنو وباورمکن

خودت بگو سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

با سلام ... ازت خواهش می کنم که مواظب بی بی گل جونت باشی...... یه سری به وبلاگ دلمون بزن داره می میره .....................هی...معلومه باز قرصامو نخوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد