خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

تازه دیدم...

سلام

اول:

هر کسی از نظر خودش خاصه! هر کسی توی وجود خودش، یه چیزی رو میبینه که فکر می کنه دیگران اون احساس یا ویژگی رو ندارن. توی ذهن منم همینطوره. خونوادم، برادرام و خواهرام، دوستانم و همه کسایی که می شناسم و دوستشون دارم، فرق می کنن. وقتی با دقت بهشون نگاه می کنم میبینم که هر کسی یه جوریه و هیچ کدومشون مثل هم نیستن! وقتی بیشتر و کامل تر فکر می کنم، درجه بعدی همشهریام رو می بینم که فرق دارن با بقیه، یه کم که دور تر میری می بینی که هم استانی ها و باز که از بالا تر نگاه می کنیم می بینیم که همه آدمایی که توی کشور ما زندگی می کنن، با ملت های دیگه فرق دارن!!!!

تازه جالبش اینجاست با مردم دیگه که فرق دارن، با همدیگه هم تفاوتای زیادی دارن! بعضی از این تفاوت ها برامون جذابه و خوشمون میاد. اما بعضی از تفاوت ها ناراحت کننده است!

جالبه برام این تفاوت ها. شخصیت و اون آدم درونی هر کسی، برا من و توی ذهنم با بقیه فرق داره. وقتی که از یه دید دیگه نیگاه می کنم، میبینم که همه یه شکلن. اما وقتی به درونشون نگاه می کنم، دوست داشتنی تر به نظر میرسن!!!

دوم:

تازه دیدم که دل دارم، بستمش 

راه دیدم نرفته بود رفتمش... 

سوم: 

با خودم به مشکل بر خوردم! متوجه شدم که من زیاد حد وسط ندارم! یا آخر احساسم یا آخر منطق!!! یا خشک خشکم یا خیلی صمیمی!!! شایدم به این شدت نباشه ها ولی الان زیاد می بینم اینو.

چهارم: 

دارم دور میشم! از تو از خودم از ما!!! 

اشتباه از منه؟ تقصیر منه؟ شور و شوق رو من از بین بردم؟ بد کردم؟ چیکار کنم؟ چیکار کنم که دوباره درست بشه همه چی؟ کمکم کن خدای من

نظرات 13 + ارسال نظر
heaven سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://heavenborn.blogfa.com/page/1.aspx




قابل توجه آنان که به آینده امیدوارند

کسب درآمد مادام العمر آسان برای مدیران وبلاگها و وبسایتها

شرکت در بزرگترین مسابقه تبلیغات کلیکی

شما میتوانید با قرار دادن حتی یک تبلیغ در این مسابقه شرکت کنید

علاوه بر شرکت در مسابقه به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ تا 800 ریال درآمد کسب نمائید

مسابقه 3000000 تومانی تکرار شدنی نیست

جوایز از 700000 تومان تا 15000 تومان برای 60 نفر

فرصت ثبت نام را از دست ندهید

شما هم میتوانید یکی از برندگان خوش شانس باشید

برای شرکت در مسابقه و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما بیائید.

بهشت آسمونی


http://heavenborn.blogfa.com/page/1.aspx

مجتبی یوسفی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://ververehgis.cn

سلام آبجی کوچولو

خوبی ؟ خوشی ؟ ...

راست می‌گی ترافیکت زیاد شده

راستی من پیشرفته رو قبول شدم

اول باورم نشد آخه من ( بیــــــپ ) بارم نبود ! ( اونجایی که بیژ گذاشتم خودت می‌دونی چی باید بزاری

بهرحال خدا کمکمون کرد و با خوندن سه فصل اول کتاب و به لطف استاد گرامی قبول شدیم ... الهی آمین

در مورد بخش اول مطلبت باید بگم باهات موافقم ٬ همه ما توی خودمون چیزهایی می‌بینیم که به نظرمون خیلی خاص میاد !

البته گاهی اوقات از کسایی که انتظار نداری رفتاری می‌بینی که به نظرت خیلی دوست داشتنی تر از خودت هستن !

در مورد مطلب دوم ٬ من راه نرفته رو رفتم و از نیمه راه در حال دنده عقب هستم و دارم به راه اصلی خودم بر می‌گردم !

در مورد مطلب سوم ٬ یا رومی روم هستی یا زنگی زنگ ! راجع به این سومی نظری ندارم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام به تو عزیزم
من معلمت نبودم .
وبلاگت منو یاد چند سال پیشای خودم انداخت . بنویس نوشتن باعث میشه خودتو واسه خودت رو کنی...
گلی یادت نره رو بازی کنی بردی !
راستی منم یا ۰ هستم یا ۱۰۰
.....
باید تعدیلش کرد باید یکم وسط راه رفت ....ولی سعی کن میانه رو نباشی .. میانه رو ها همیشه نه شاد شادن نه غمگینه غمگین ... و این جوری بودن درد بزرگیه چون میانه رو ها هیچی رو به صورت کامل و تمام تجربه نمیکنن
عاشق لوگوتم چون عاشق پروانه ام .میدانی تو اتاقم چقدر پروانه دارم ... نمیدانی از کجا بدونی آخه .. ولی حالا میدانی یه شباهنگ هست که معلمت نبوده و اتاقش پر پروانست .
شبت بخیر ...

تنها چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام حال شما
انسانها موجودی پیچیده و غیر قابل پیش بینی هستند
اینکه مردم شهرمون و در فضای بزرگتر یعنی کشورمون با سایر کشور ها متفاوتند شکی نیست
مشکل ما اینکه قبل از فکر کردن و بالا و پایین کردن موضوع قضاوت
می کنیم و جالبه بایک قضاوت مسخره که می کنیم که هیچ منطقی پشت اون نیست همه چیزو تمام شده
می دونیم
من خودم زیاد با این مسئله سرو کله زدم بیادتون باشه که هیچ وقت عوامل محیطی را سرزنش نکنید چون همیشه هستند در واقع دنیای خارج برای ماشامل فرصت ها و تهدیدهاست و دنیای درون ما شامل ضعف ها و قوت هاست پس بیا نقاط قوت را قوی تر کنیم تا تهدید ها محیط از ضعف ها ما سو استفاده نکنند
هر کس دید و نظرات خاص خودشون را دارند مخصوصا اجتماع ما که فقط با خودشون در ارتباطند بد یا خوب بودن رفتارهاقابل احترامه
موفق باشید

صدر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
بعضی وقت ها همه چیز درسته این ما هستیم که فکر می کنیم به هم ریخته ......
موفق باشی
صدر

پرنده تنها چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

ا ، منم یا رومی رومم یا زنگی زنگ ...

وحید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مثل این که خیلی وقته بهت سر نزدم.
این تفاوته که به زندگی معنا می ده.
اگر قرار بود همه مثل هم باشن.همه چیز قابل پیش بینی بود و زندگی دیگه جذاب نبود.در یک نگاه بالاتر ما وقتی چیزای خوب رو درک می کنیم که چیزای بد وجود داشته باشن.
راستی منم با یه سوال سخت دیگه آپم.
فعلا...

* یاس سفید* چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

ستاره سرخ پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://redstar1.blogfa.com

سلام
اگه می خواین تو کاراتون موفق باشید با ید همه چیزو سرجاش به کار ببری و همیشه احساس منطق می خواد و احساس بی منطق برابر است با یه مشکل خیلی بزرگ و بهتر است ما همه را با دید خوب ببینیم و به هیچ کس بد بین نباشیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و همیشه خودمان را برتر و بهتر از هیچ کس ندانیم تا هیچ وقت زمین نخوریم.

پدر شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

مشکلی نداری که...اینو همه باهات مشترک هستند

صفا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام. منم یه روزی یا صفر بودم یا صد فکر کنم اقتضای سن ادماس باید این مرحله رو تجربه کنن .ولی مهمتر اینه که این تجربه رو به سوی تعادل در احساس و منطق طی کنن. تو باهوشی چون این نوسانات روحی رو حس میکنی.پس میتونی اونو بدست بیاری.اما دلتنگی ازینکه که داری از خودت دور میشی . میخوای برگردی؟ به خودت؟ به اونی که بودی؟ ولی بر نگرد.بذار دور بشی بذاز به فصل دیگه ای از خودت برسی .اونارو فقط خاطره کن .نقاشی کن تو ذهنتو نگهشون دار.شاید الان ذهنت داره کویری میشه ولی دوباره به فصل سبز زندگی میرسی. این مسیریه که همه سپری میکنن ولی خیلیا اونو خاطره نمی کنن .من خاطره کردم تو هم خاطره کن لحظه لحظشو.میدونی الان از لحاظ فکرو احساس در چه مرحله ای هستی؟ الان تو پیله هستی اگه اینو درک نکنی پروانه نمیشی.ولی خواهر کوچولو تا پروانه شدن چیزی نمونده با این حس ادامه بده. طولانی شد . موفق باشی

رشا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام دانشجوی کجایید میشه بگید؟

رضا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://rozyareza.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد