خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

اول: 

سلام  

فقط یه سلام. همین و بس! 

هیچ خبر خاصی نیست! هیچ چیز خاصی نیست. روزگار و روزها میگذرند، بی آنکه بدونم چجوری و واسه چی؟ 

همین . بس! 

چه دوستان خوبی هستند کاغذها! وقتی که تن سفیدشان پر از خشم های من میشود، وقتی پذیرای دردهایم می شوند، فقط سکوت می کنند و با سکوت به من می فهمانند که : بنویس، بگو، بزن، فقط دور نیانداز مرا! حتی به مچاله شدنشان نیز اعتراضی ندارند!  

دوم:مثل همون اولی هیچ خبری نیست! برو دانشگاه، کلاس، خونه،دوباره کلاس، خونه و ... همینجوری می گذره! 

دلم برای خونمون تنگ شده یه کمی! فکر کنم الان سبزی های مامانم بیرون اومده باشن و گلهای باغچه هم همشون گل کرده باشن! 

بی خیال! 

 

سوم: 

نی نی کوشولوی ما به دنیا اومد! دوباره نه سه باره خاله شدم!یه پسر گل پسره که اصلا هم تپلی نیست عکسشو دارم ولی الان همرام نیست و الا حتما میذاشتم تاببینینش که چقدر خوشگله! 

 

چهارم: 

چه میهمانان بی در دسری هستند مردگان! 

نه به دستی ظرفی را چرک می کنند  

نه به حرفی دلی را آلوده 

تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت.... 

                                                                                          زنده یاد حیسن پناهی

پ.ن: زیاد به دل نگیرین. این روزا با خودم درگیری زیاد پیدا کردم. 

«توی هستی پیچ اضافه آوردم، نمی دونم این پیچ،مال بوده یا نبود!»

نظرات 28 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://smsandjoke.blogfa.com/

تبریک میگم خاله جان! منم خیلی دوست دارم به زودی مزه ی دایی شدنو بچشم! باید خیلی جالب باشه! من با اجازه لینکت کردم. خدانگهدار.

یابود سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://YABOD.BLOGFA.COM

سلام جطوری شرمنده اصولا تایید نمیکنم اماقبل از این فقط یه بار نظر داده بودی اگه می خوای تاید کنم
الان تو وبلاگم نبودم تازه دیدم ببخشید دیگه

گل گلی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://golgoli.blogsky.com

سلام خوبین ؟؟

چه بی حال و حوصله آپ کردی ...

خوش به حالت که خاله ای ... کاش منم خاله میشدم زودی ولی کللللللی مونده هنوز

خوش باشی و موفق

یابود سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://YABOD.BLOGFA.COM

]نمیدونم باید تولد نی نی کوشولو را تبریک گفت یا سه باره خاله شدن شما رو یا هر دو را البته دوتاش یکیه ها
به هر حال مبارکه دیگه

صدر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.... من و آقا معلم از قدیم ندیمای بلاگی همدیگر و می شناسیم .
موفق باشی
صدر

پرنده تنها سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

یه مدتی نبودی ...
غیبت صغری داری دوره ای ...
منم تا حالا ۴ بار دایی شدم ...

رامین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
اگه دوست داری تبادل لینک یا لوگو بکنیم
منو به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع!
لینک کن بعد خبرم کن به چه اسمی لینکت کنم





میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

آقا معلم سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام
نمی دونم اگه من برات وبلاگ نساخته بودم الان چیکار می کردی!( شکلک دندون سفید نیست!)
مواظب باش کتک نخوری.................
.............
منظورم تو درگیری با خودته! اگه کمک خواستی خبر کن تا بیام خودت رو بزنم.......
خودت غلط کرده بیاد با خواهر کوچولوی من درگیر بشه. سه چشمی مواظبشم!
وقتی دیدی زندگی تکراریه... تکراری ها رو متنوع کن.....
یعنی اگه مجبوری همیشه تخم مرغ بخوری یه روز آپ پز کن یه روز نیمرو یه روز سرخ کن یه روز تو بشکن تو اب بپز و ..........
زیاد نگران نباش همیشه همینجوری نمی گذره به زودی همونجوری هم خواهد گذشت!

اسطوره سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

منم سالهاست که با کاغذ و قلم دوستم.
تمام دردا و سنگینی حرفامو روی اونا انتقال می دم و اونا بدون اینکه خم به ابرو بیارن با ورق های ضعیفشون همشونو تحمل می کنن!!
.چه شبایی که اونا رفیق تنهاییم بودن.
من بدون اونا چه می کردم؟

رهی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://derica.blogfa.com

سلام برخواهر کوشولوی خودم
مرسی از حضورت
آپ جدیدت وخوندم بسیار علی ومتنوع بود
رامی هم هنرمند ی بود که دیرشناختیمش
شاید هم هنوزهم نشناختیمش
من تموم البوماش و دارم هیچ اهنگی وهیچ خواننده ی منو جز رامی ارومم نمی کنه
یادش گرامی باد...
بازم بیا منتظرم

گل یخ چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://peade.blogfa.com/

سلام گلم
ممنون که به حریم تنهای من پامیزاری خوشحالم می کنی
بازم بیا به خلوتکدی من خوشحال می شم
خوشحال شدم باییییییییییییییی

جوان چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.javanruydari.blogfa.com

سلام
زندگی تکرار همین ثانیه ها ولحظه هاست که گهگاهی به خواست شخص دچار تغییر میشود

جوان چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.javanruydari.blogfa.com

سلام
زندگی تکرار همین ثانیه ها ولحظه هاست که گهگاهی به خواست شخص دچار تغییر میشود

سارا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa

:) سرونازم...بزرگ شدی.... نشونه های بزرگ شدن کم کم داره خودش رو نمایان میکنه...
دنیای ادم بزرگا اصلا دنیای قشنگی نیست...سعی کن بزرگ نشی...تو دنیای آدم بزرگا نه از گل و ژروانه خبری هست ... نه از سبزی های تازه سر از خاک دراورده...دنیای آدم بزرگا فقط و فقط مال خودشونه...مال خودشونه و بس :)

lvlasiha جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://lvlasiha.blogspot.com

داتنگ نباشی....
این روزها هم می گذره..تا جایی که عادت می کنیم....

شب یلدا جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ

شلام کوشولو

خوبی خاله...........مبارک باشه

بنفشه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام سروی جونم
خوبی؟

فک کنم دفعه اوله میام آیا؟!؟

اما جالب بود این صفحه روتا ته خوندم
پست قبلی مطلبیکه از حسین پناهی خدا بیامرز بود خیلی زیبا بود
دوست دارم عسلم

سعید جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

تبریک می گم! منکه هیچی نمی شم!!! نه عمو نه دایی نه خاله نه عمه :)) تازه بچه ی بیچارم هم فعلا نه عمو داره نه عمه ... مگر اینکه مادرش پر خواهر برادر باشه ... ولی در کل تبریک بازم تبریک می گم باید خواهرزاده خیلی شیرین باشه ...

ما هم مثل شماییم با کمی تفاوت! خانه ، کار، خواب، کار، خانه، و ...

قشنگ بود ...

شهرزاد جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

سلاممم عزیزکم:
خوبی؟؟
دلم برات یه ذره شده..
دقیقا شرایط منو داری..به خدا این قدر درس دارم که گاهی وقت خواب هم زوری پیدا می کنم...
گاهی حالم از این زندگی بهم می خوره..نمی دونستم که این قدر دلم ربای این جا تنگ شده...برای دوستام...
به هر جهت شرمندتم..
راستی خاله شدنت برای برای چندم مبارک////
فدای تو بوسسسسس

شهرزاد جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

آپمممممممممممم

صالحی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

]زندگی هنگامه فریادهاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...زندگی تکرارجان فرسودن است...رنج ما تاوان آدم بودن است[

گل یخ جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

عزیزم سلام
بهت از صمیم قلب تبریک می گم
برای من هم دعا کن که دارم عمه میشم که نی نی ماهم سالم وقشنگ باشه
اره همیشه دوستیت روبا کاغذا حفظ کن
وسعی کن هرگز غم درخونی دلت راه پیدانکنه بریزش روی گاغذها
موفق باشی بای

شاذه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://shazze.blogsky

مبارکت باشه خاله خانم. منم سه بارر خاله شدم

ستاره سرخ شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://redstar1.blogfa.com

سلام
همینم که با کاغذ می تونی سرو کله بزنی خودشه خیلیه چون بعضی ها همین هنر هم ندارند.مواظب باش پیچ های زندگی را آرام آرام و بدون لایی کشیدن و سبقت غیر مجاز رد کنی و بدون عجله عبور کنی چون همیشه بعد پیچ های خطر ناک جاده ی صاف سرو کلش پیدا می شه.
موفق باشید.

شب یلدا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام خاله

اسم این نی نی کوچولوی خوشگل چیه؟

سلام
مجاهد
اسمش مجاهد

مرخصی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

مرا دردست اندر دل اگر گویم زبان سوزد اگر بنهان کنم ترسم مغز سر استخوان سوزد. من همه را ساختم به جز شما- ستاره سرخ داره به شما می گویید که شما اشتباه می کنید

بهار پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام مه هم یه رویدری هسم خیلی دلم شی داوول تمره هادم البته و زبن خومو چون مه ته رویدر نهسم دلم لک ایزته بر داوول رویدری ُ. دلم بر همه چی رویدر تنگ بده بیشتر از همه بر رخ چون خانه مو روبرو رخ هن مه هر گه ازته حال در اتم رخ ابهنم .راستی خبری ته رویدر نیگ ؟ملت همه حال و شو خش هن . سر کیف هسن؟

سلام
خوبی
خوشحال هسم که یه همشهری با زبون محلی خومو نظر ایدده
اکا هسش تو؟
خا مه هم زوخ امهن دهوول هادم تمره
چو ماشا حرف بزنم؟
اروز هونسم خانه
حال ملت خوبن بد نین
مه خبر امنین راستش بگم
خوشحال ابم بیشتر حرف بزنم باهات

مجتبی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://ververehgis.cn

ممنون از نظری که داده بودی

قانع کننده نبود

با این که کاغذا دوست خوبی هستن موافقم
حداقل اگه روشون چیز می‌نویسی می‌بینی
دلم از دست دوستام گرفته

نمی‌خوام حرفشو پیش بکشم ٬ تکه کلام من در این موارد اینه : به جهنم

خونه لذتی داره که هیچ جایی نداره !
اینو من متوجه می‌شم

حتی با وجود داداش زلزله ای مثل داداش من !

حداقل اینکه که چهاردیواری خودته ٬ جای کسی رو تنگ نمیکنی ٬ تو تنهایی خودم حتی دیوارها هم باهام حرف می‌زنن

بهتر از اینه با دوستات حرف بزنی و اونها اهمیت ندن !

از غرور خیلی بدم میاد ٬ چیز پوچیه !
کی این آدما می‌خوان اینو بفهمن من موندم ٬ حتی خودم که به پشیزی نمی‌ارزم ولی مغرورم ٬ مثل یه تبل توخالی ...

با این وجود خدا رو هزار هزار مرتبه شکر ٫ نفسی می‌آید و می‌رود ...

راستی نی نی کوشولوی نو مبارک خاله سروناز

شعر حسین پناهی که نوشتی خیلی باحال بود ٬ گذاشتم توی بخش خاطرات کلوب دات کام خودم

موفق باشی همکلاسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد