خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

 

مشکلات حل نمیشن فقط به وجودشون عادت می کنیم!!!! 

سلام به همه دوستانم  

یه نظرخواهی می خواستم بکنم. 

می خواستم بگم که دلممیخواداینجا رو عوض کنم! آدرسش رو نه فقط می خوام یه کمی تغییر بدمش. سبک نوشته هام رو و ... 

حالا می خواستم بدونم بیشتر چجوری می پسندین شما دوستان. یعنی دوس دارین خواهر کوچولو از چی بگه، از چی حرف بزنه. از خودش؟ همین چیزا که همیشه گفتم؟از مشکلات از خوبی ها؟ اصلا می خوام بدونم که چی رو بیشتر می پسندین شما؟  

پ.ن1: ببخشید که نظرا رو جواب ندادم آخه وقت تنگ آست و امکانات کم!!!!! 

بازم میام  

خدافظ همگی  

منتظر نظراتون هستم  

نظرات 22 + ارسال نظر
از آقا موشه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

سلااااااام
کیف حال سروناز جونم چطوره ؟؟؟ خوبی داداش
اووووم نظر من اینه که اول قالبتو عوض کنی یه قالب جینگول شاد بزاری بعدم عین اون اولا که برا من گردو میاوردی وکیل خوبی باشی عین همون موقه ها خاطره بنویسی از دانشگاه از خودت دوستات از نخلستون از کلاس درسی که واسه بچها گذاشته بودین

البته میتونی تو هر زمینه ای بنویسی
این نظر من بود ولی بهتره هرطور که خودت دوست داری بنویسی که دل زده نشی اصلا بزار هرچی اومد تو ذهنت بنویسش حالا هرچی
قربون آبجی گلم
بووووووووووووس



سلااااام موش موشی
من خوب خوبم تو چطوری؟
قالب جینگول و شاد رو منم دوست دارم
باشه مینویسم
میسی موشی که اومدی

رهی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://derica.blogfa.com

سلام خواهرکوچولو
خوبی؟
مرسی ازحضورت..
به نظرمن همیشه سعی کن حرف دلت رو
بنویسی.
اینجوری خیلی بهتره
وادم خودش نیز راحت تره

سلام
خوبم شما چطوری؟
حرف دلمو؟ اونم به چشم

حسین سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.tablighat-tablighat.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز :
سیستم کسب درامد وبمسترها به ازای هر کلیک 700 ریال
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید .
با تشکر
........................................................................................................
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 700 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد

ستاره سرخ سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://redstar1.blogfa.com

سلام
فضای وبلاگ یک فضا ی آزاد و دلبخواهی است که هر کی هر چی دلش می خواد توش می نویسه و کسی نمی تونه موضوعی را بر کسی دیگه تحمیل کنه.یکی ازسیاست می نویسه یکی از مشکلات یکی از ورزش و یکی از خودش و..........
اگه همه ی وبلاگ ها یک سان بشن که دیگه معنی نداره.شما ماشاالله یا تجربه هستین باید بهتر بدونید چه کار کنید و در ضمن کارتون تا الان عالی بوده.
موفق باشید

سلام
درسته ولی بعضی وقتا میشه یه فضای بسته که نمیشه بعضی حرفا رو زد!
ممنونم از لطفتون. خوشحال شدم

ناشناس چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام من بیشتر دوست دارم داستان های اموزنده و یا هم درمورد شهرمون بنویسی متشکرم

اینا رو میشه جا داد لا به لای مطالب
ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

از من بگو

از تو؟
از تو هم میگم ولی خب بگو تو چی هستی و کی هستی تا از تو بگم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://s

سلام خوبی دشمنتون شرمنده
این حرفها چیه اختیار دارین
راستی از بابت تبریک ممنون ولی تولد من که خیلی وقته ازش گذشته ولی باز یه دنیا ممنون موفق باشی

سلام
خب من فکر کردم اون وقت بود! نمی دونم چرا!
سلامت باشی

جوان پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://javanruydari.blogfa.com

سلام
هر چه دلت تنگت می خواهد بنویس نمیدونم فکر کردی اگه قرار ه اینجوری ننویسی مدلی که چند ساله باهاش اخت شدی می خوای چه بنویسی؟کاشکی گزینه هات را مینوشتی تا راحت تر به سوالت جواب بدیم
من هر وقت میام وبلاگت میدونم با چه چیزی روبه رو میشم وعادت کردت کردم همین مسائل ببینم ونمیخوام عادتمو عوض کنم

سلام
با خودم فکر کردم شاید شما دوستان یه کمی دلتون بخواد نوشته هام تغییر کنه. بالاخره وبلاگ من با وجود شما دوستای عزیزه که پابرجا مونده.
ممنونم از لطفتون.

اشک های مسیح پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام سروی جون..
این چیزا نظرخواهی نمی خواد..رجوع کن به دلت و ببین اون چی می گه....
مناسب حال و احوالت بنویس..اون طور که بتونی همیشه بنویسی و خسته نشی..

من خودم سبک تیره و مرموز رو دوست دارم..هر چند خوندن خاطرات روزانه هم گاهی برام جالبه..

:)

سلام یوزاسیف!
تیره و مرموز عین خودت!
منم دوست دارم ولی فکر نکنم زیاد استعداد این جور نوشته ها رو داشته باشم!

[ بدون نام ] شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ http://silent

سلام خوبی
هر جور خودت می دونی
چون سلایق فرق می کنه من که قبولتون دارم می گم فقط واقعی باشه بهتره موفق باشی

سلام
ممنونم
همینجوری خوبه؟
باشه
ممنونم

داوود شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ

داوود شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام
خوبین
راستشو بگم وب خیلی قشنگی داری نه به خاطر قالبش فقط به خاطر نوشته هایی که احساس می کنم از دلی صافو ساده میاد و بی تعارف به دل هم میشینه
به دل من یکی که نشسته
همین خیلی خوبه
ولی کاش سفید بود تا سیاه
مواظب خودت باش خدا حافظ

سلام
جالبه همه به سیاه بودن قالب اعتراض دارن!
ممنونم خوشحالم کردی
بازم بیا اینجا

دلتنگ شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ http://khanommoalem68.blogfa.com

سلام.خوبی؟
اول میخواستم یه نظری بدم در مورد قالب وبلاگت.
بابا تو که قالب وبلاگ به اون نازی اشتی چرا جاشو با یه قالب دلگیر عوض کردی؟
فکر کنم ....
ف ک ر ک ن م ....
از طرز نوشته هات و طرح قالبت انگار که افسرده هستی/درسته؟
زیاد غصه نخور!آدم بدون غصه محاله پیدا کنی.فقط خودتو به هم میریزی.
دنیا ارزش این چیزا رو نداره.صورتک غمتو بردار و جاش عینک خوش بینی بزن.
نوشته هات خوبه.یعنی از هر دری میگی.همینجوری هم خوبه.
بازم میگم
باور کن دنیا ارزش اینو نداره که تو اشکاتو حروم کنی.
اگه کمکی ازم بر میاد در خدمتم.میتونی برام میل بزنی یا نظر خصوصی بدی.
فکر کن یه چاهی پیدا کردی که هرچی غم بریزی توش پر نمیشه.
قربانت
بای

سلام
نگو ! همون قالب صورتیه؟
خودمم اونو خیلی دوس داشتم ولی خب فکر کردم دیگه تکراری شده. این رو هم همینجوری گذاشتم.
افسرده که نیستم ولی شاید اون یه ماه پیش خیلی دلتنگ بودم.
ممنونم عزیزم خوشحالم که تو رو دارم.
بازم ممنونم خوشحالم کردی

رهی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://derica.blogfa.com

سلام خواهر کوچولو
ستاره سهیل شدین پیداتون نیست؟

سلام
درس و دانشگاه این ترمی وقتمو بیشتر گرفته واسه همینه!

منتقد دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام . من فکر می کنم بازدید کننده ها فقط به خاطر اسمت میان که ایرانیها رو می شناسی اسم خانم بیاد خود شون رو میکشن . ولی راستش من مطلب به درد بخوری را ندیدم که استفاده کنم . چرا اقایان اینقدر چاپلوسی خانم ها را میکنن ؟ و بشون الکی لینک میدن ؟ چرا واسه اقایان اینطور نیستن ؟
من فکر می کنم یه وبلاگ باید مثل وبلاگ این اقا باشه که خیلی خوشم اومد ببین لطفا ؛ . ناراحت نشی انتقاد خوبه همیشه . بیشتر به مطالب وبلاگت برس
http://www.moallem1.blogfa.com

سلام
به خاطر اسمم؟ شاید دفعه اول اره ولی خب وقتی میبینم یکی همیشه میاد و نظر میده فکر نکنم بازم به خاطر اسمم باشه!
همه مثل هم نیستن. یعنی میدونم که دوستای من اینجوری نیستن!
این رو دیگه از خودتون بپرسین که چرا این جور نیستین.
ناراحت نمیشم
وبلاگ خوبیه ولی من فکر نکنم بتونم اینجوری بنویسم! آخه از خیلی چیزا رو نمیدونم!
سعیمو می کنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

س.ل.ا.م اومدم بگم که خیلی دلم تنگه براش احساس میکنم بیشتر از همیشه دوسش دارم ولی... ازتون میخوام کمکم کنین. م.و.اظ.ب.خ.و.د.ت.و.ن.ب.ا.ش.ی.ن

سلام
دلتنگی؟ خب برو دیدنش!
بهش بگو!
تو هم همینطور
ممنون

جوان یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام
الان قالب وبلاگت خوشگل شده وبه اسمش هم میاد
مخصوصا اون دختر بادبادک به دست ومدادرنگیهاش

سلام
خودمم خوشم اومد از این.
یعنی همین خوبه؟

گل یخ دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
سروناز عزیز خوبی
به نظر من حرفای روزو بزنید مشکلات جامعه ازمشکلات جوانان ازهرچیزی که اموزنده باشه ممنون من اپم بیا منتظرم بای

سلام
باشه
میام حتما

[ بدون نام ] شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://YABOD.BLOGFA.COM

سلام چطورین ایشااله همیشه دور هم شاد باشین مثل همون شبی که ازش نوشته بودی
هرچی میخواهد دل تنگت بگو
البته گرفتاریا و مشکلات که به خوبی شادی ها و خوشی ها نمیشه ولی ذکرشون برا ساخته شدن ادما خالی از لطف نیست راستی تو که اینقدر خوب مینویسی چرا از شهر خودمون با زبون محلی چیزی نداری البته قبلنا یه چیزایی داشتی و یه چیزایی هم گفته بودی پس چی شد بپو

سلام
ممنونم
باشه مینویسم از همشون می نویسم. کم ککمش اینه که خالی میشم وقتی می نویسم
بازم می نویسم
ای ول

مجتبی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://veverehgis.blogfa.com

می بینم که خونه تکونی کردی آبجی ؟!

ویل خیلی خوف شده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

خوشحالم که به نظر من توجه نمودید من مجبور بودم که احساسات شما را ناراحت کنم زیرا تجربه ها ثابت است که کاری را باید دنبال کرد که زمینه ساز هدفی برای اینده باشد. وبلاگ به شما معرفی میکنم که از دوست قمی من استwww.computer61.blogfa.con

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

مشکلات تازمانی مشکل به حساب میان که ما اونارو مشکل بدونیم ولی در واقع همش مسئلند ومسئله قابل حله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد