خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

End

نظرات 14 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام حال شما
چی تموم شد
نکن این کار
شفاف سازی کن
اگه چیزه بدی تموم شده که باعث خوشحالی
وگرنه که باعث ناراحتی ....
موفق باشی
سر بزن

سلام
یه سری چیزایی که باید تموم میشد
بد که نیست ولی..
مرسی
حتما

جوان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://javanruydar.blogfa.com

سلام
نمیدونم منظورتان از اینکه تمام شد چیه؟یعنی آخرین پست وبلاگتونه که امیدوارم اینجوری نباشه چون چند ساله عادت کردم که وبلاگتون را بخونم وترک این عادت راحت نیست.
شما وبرادراتون جز اولین وبلاگ نویسان رویدر وهمچنین ماندگارترین آنها بودین وخواهید بود انشالله که تمام ن م ی ش و د

سلام
نه عمرا! این یه کار رو هیچ وقتم نمی کنم .
برای خودم سخت تره.
لطف دارین.
مطمئن باشین همینجا میمونم

دایی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

چی تمام شد

چیز خاصی نبود.
خودت میفهمی دایی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

عکسش ه قشنگن

میسی دایی

پرنده تنها سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

ا ، امروز آپ کردی تو هم !
ا ، پایانیدی تو هم !

نثر مسجع این؟
آره مگه بده آپ کردن و پایانیدن؟

شهرزاد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

سلامم سرونازی:
خوبی؟؟
سروناز چی نوشتی من نمیبینم؟؟عکسه که برام باز نمیشه؟؟
ممنونم گه پیشم اومدی..
بوووس

سلام عزیزم
میسی تو چطوری؟
بی خیالش چیز مهمی نیست
بووووس

مرخصی(توان) سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

ابتداد مبارک باشه!
دوم: اگر هرکس با انتقادی از پا در بیاید ان وقت انشتین ، انشتین نمی شود ان وقت عاشق شدن مجنون اثبات نمی شدو ان شهر زیبا را نمی سرود(تو مو می نگری ما پیچش مو- تو ابرو می نگری ما اشارتهای ابرو)

ممنونم
من اگه می خواستم با انتقاد از پا در بیام که نمی گفتم که شما بیا و انتقاد کن!
این پایان یه چیز دیگست نه پایان من و وبلاگم!
نگران نباشید اینجوری جا نمیزنم.

تنها چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام خوبی
مرسی ممنون که سرزذی خوشحال شدم
حتما منتظرم

سلام
خواهش میکنم.
بازم به روز کردی خبرم کن

مرخصی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

عالی بود منتظر نوع اوری شما خواهیم بود. انسان های نوع اور به چیز های فکر می کنند که دیگران بدان فکر نمی کنند. انسان های نوع اور چیز های می بینند که دیگران نمی بینند. و همیشه شعار ان ها این است که سنگ فرش خیابان نیز هم از طلاست.
اگر بتواندید در جواب دادن به کلمات شکسته ی ما چــــــــــــــــــــی را حذف نمایید دیگر عالی می شود چون ما اگر کسی تند برخورد نمایید. دستانمان دیگر قدرت نوشتن پیدا نخواهد کرد.
و این اس ام اس زیبا بد نیست اینجا بنویسم:
تجربه تنها معلمی است که اول امتحان می گیرد و بعد درس می دهد.

دوس دارم نوع آوریمو بیشتر کنم.
می خوام نوآور باشم.
باشه اونم به چشم.
اس ام اس قشنگیه.
مرسی

پسر خوانده چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام!........
چی تمام شد؟؟!
منم با کمال افتخار شما رو لینک کردم.
مرسی!

سلام
چیز زیاد خوبی نبود !
مرسی

ستاره سرخ چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://redstar1.blogfa.com

سلام
نمی دونم منظورت از تمام شدن چیه.ولی امیدوارم چیزی تمام بشه که وجودش آدم و آزار می ده.
موفق باشی.

سلام
وجودش باعث آزارم میشد! ولی با این حال یه کمی از تموم شدنش دلم گرفت!

مرخصی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

ما کی منتظر نو آوری شما باشیم.

فعلا ذهنم قفل شده!
همون حرفای تکراری قبلن رو تحمل کنین

نگین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://aydakhanoom2002.blogfa.com

خوبه که تموم شد. اولش یه کم درد داره اما ما آدما زود عادت می کنیم

آره خیلی زدتر از اونی که فکرش رو هم بکنیم عادت کردیم.

آزادی واندیشه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://azadivaandishe.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگ دارید

باموضوع جدیدی بروزم .

موفق باشید ۰.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد