خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

رمضون اومده

اول:

رمضون اومده. دیروز روزه بودیم. عصری تو حیاط ایستاده بودم. هوا خیلی خوب بود. خورشید غروب کرده بود. باد خنکی هم می اومد. دلم می خواست زمان همونجور وایسه. منم همون جور خیره به باغچه مون وایسم....

امسال فکر حس می کنم که بهتر از هر سال شروع کردم!

خدا کنه تا آخرش بتونم خوب پیش برم و عقب نیفتم!

دوم:

نمی دونم من واسه چی تابستون واحد برداشتم. یکی نیست بهم بگه بیکار بودی؟؟؟ حالا بکش. خود کرده را تدبیر نیست! امتحاناتمون همشون عقب افتاد و الا امروز تموم شده بودن. حالا تو رمضون کی حال درس خوندن و امتحان دادن داره؟؟؟

سوم:

   فعلا همین!

   خدافظ همگی.

   امروز صبح قبل از اینکه خورشید طلوع کنه، بارون خیلی خوبی اومد. زیاد نبود ولی خیلی دلچسب بود. رعد و برق و بارون. عکسا  مال بعد از بارونه. وقتی هوا داشت کم کم روشن میشد.

   دوباره خدافظ 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
جوان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://javanruydari.blogfa.com

سلام
هلول ماه رمضان بر شما هم مبارک باشه
ضمنا آمریکا وامثال آن که سعی دارند از طریق خراب کردن دیگران پله ای برای رسیدن به منافعشان برسند هیچ غلطی نمی توانند بکنند
ثالثا سرعتتون در قرار دادن عکسهای بارون تو وبلاگ فوق العاده است
همیشهشاد باشین

سلام
اره خب منم همین رو می گم چرا ما هی باید بترسیم از آمریکا؟؟؟؟

مجتبی صفائیان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.ruydar.net

سلام خواهر جونم نماز روضتون قبول
معلومه کجایی پیدات نیست قهری یا اینکه
اون هم نمی شی خوب نمیدونم ولی به هر حال موفق باشی بیا اف پی امی متنی
گپی مرسی خدا حافظ

سلام
ممنونم
نه بابا قهر چیه
راستش من خیلی نمیام نت یعنی تازگیا نیومده بودم
میام دیگه

ع - ع سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام حال شما
بابا دست مریزاد شما چقدر فعالین

خیلی قشنگه خسته نباشید

سلام
مرسی ممنون روزای فعال بودن من اینجا کم میگیره

مهرداد حسینپور از بندر عباس سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
منظور شما از حرف مقام عظمای ولایت چی بود که باسه علامت توجه نوشتی امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. دوم مقام معظم رهبری رو کم رنگ نوشتی .همه این مطالبت شک براندازه ولازم هست که توسط واحد حراست دانشگاه بررسی بشه یا اینکه خود شما مفصلا در این مورد توضیح بدهید تا جای شک وتردید بوجود نیاد .توهین به مقام عظمای ولایت هرگز.امریکا وپیروان امریکا هیچ غلط نمیتوانند بکنند

سلام
علامت تعجب رو خیلی دوس دارم واسه همین همیشه می نویسمشون!!!
توی همه پستای من علامت تعجب زیاد دیده میشه
دانشگاه؟؟؟ یعنی اینهمه دست نوشته های من شک بر انگیز و مهمه؟؟؟
من که بعید میدونم
منم همین رو گفتم که امریکا و پیروانش هیچ غلطی نمی تونن بکن
تازه کی خواسته به مقام معظم رهبری توهین کنه اگه متفاوت بودن رنگش نشونه توهینه خب باشه درستش می کنم

نیلوفری(عتیقه ) سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://atigheh.blogsky.com

سلام سروناز جون
من وبلاگ تو رو تو لینکستان مدی دیدم
اما وقتی که نوشته آخرین پستشو خوندم سرم گیج رفت
چون دیدم اسم تو رو نوشته خواهر کوچولو گفتم شاید باهات صمیمی بوده اما نمیدمنم که واقعیت داره یا نه
میتونی کمکم کنی آخه نوشته مدی.....
نمیتونم بگم
حتما پیشم بیا منتظرم تا ببینم تو هم از موضوع خبر داری یا نه ؟!!!

سلام
منم خیلی تعجب کردم اصلا نمی دونم چی شده!!
ولی فکر نکنم راست باشه نه منم در حد یه وست وبلاگی می شناختمش نه بیشتر
حالا میام پیشت

نیلوفری (عتیقه) سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://atigheh.blogsky.com

امیدوارم
ولی اگر شوخی بوده خیلی بی مزه بود
آخه ترسوندن آدم اونم با گفتن مردن کسی خیلی بیمزه س

اره خیلی بی مزه بود
راستش رو بخوای من امیدوارم که شوخی بیمزه ای باشه و بس!

مجتبی یوسفی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

سلام همکلاسی
ماه رمضون اومده ُ خیلی خوش اومده . با اینکه گشنه و تشنه می مونیم . ولی یک ماه اگه بخوایم آقا شیطون رفته مرخصی و می تونیم یه خورده این باطن درب و داغونمون رو یه دستی بکشیم

راستی بارون اومد صبی !!!

می دونی من داشتم چیکار میکردم ؟ ... مامانم داشت می رفت سر کار ُ منو هم از خواب بیدار کرد و آورد تو حیاط و گفت اره بارون میاد ٬ آفرین پسر خلم ٬ لباسا دستتو می بوسه

من بیچاره نشستم همه لباسا و رختا رو از بند برداشتم که خیس نشه

ولی خیلی خوابم می اومد خودمونیم

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ... هوووووم ... دقیقا منظورتو از اینکه اینجمله رو نوشتی نگفتی !

سلام همکلاشی
اره خب خیلی وقت خوبیه که همچین یه کمی آدم بشیم
اره اونجا هم اومد؟
ای ول به مامانت کارش درسته پسر بزرگ کرده واسه چی ؟
آفرین پسر خوب
منظور خاشی نداشتم همیشه از این جمله خوشم میومد!

مجتبی یوسفی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

wow عکسا خیلی باحال شدن ٬ با چی گرفتی ؟

با دروبینم!!!
جدی جدی خوشگل شدن؟

حسین پسرناز چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://pesarnaz.blogfa.com

سروناز خانوم بلاگ قشنگی بود
بهتون تبریک میگم

ماه رمضان هم بهت تبریک میگم
امیدوارم که نماز و روزه هات قبول درگاه خدا باشه
موفق باشی
خدانگهدار

سلام
ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

hey budy
are u fine whats up?
i hope u have good time
and enjoy ur life
ur topic is realy beauty
please dont write this sentens bco it is not their bussines

they like to do every thing
this subject is never important for us
please dont write
we try thuogh they are loos
take care
have fun
by

ok

روزبه چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام رفیق
حالت خوبه؟
ممنون که اومده بودی
دنیای رجاله ها رو خودم حذف کردم
تو آرینوس هم دیگه نمینویسم(حد اقل تا یه مدت طولانی).به وحید گفتم حذفم کنه(فعلا که نکرده و میگه نمیکنه)
معنیش این نیست که به وبلاگ شما سر نمیزنم.فقط خودم از نوشتن خسته شدم.
وقتی حالم بهتر شه شاید برگشتم.
****************************
در مورد نوشتت نظر ندم بهتره.
شاد باشی...


سلام رفیق
خوبم تو چطوری؟
چرا آخه تو که تازه اونجا رو درست کرده بودی!!!
ع ج ب !!!
منتظرم تا دوباره برگردی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام خوبی
دوباره پیام گذاشتم
بای

سلام
خوبم
دوباره ندیدم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام خوبی حال شما
کم پیدایی
همه چی روبه راهه
برام پی ام بزار

سلام
هی
از این به بعد دیگه زیاد زیاد پیدا میشم
اینجا روبراهه اونجا چطور؟
باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام حال شما خوش می گذره
کم پیدا شدی
دیگه دیر به دیر آب دیت می کنی
یه سر به مسنجر بزن

سلام
آآآآه دلم می خواست اپ کنم ولی وقت نشد
حالا کامپیوترم درسته بشه اپم می کنم
باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد