خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

تولد

تولدم مبارک

حالا ۲۰ سال دارم!

نظرات 26 + ارسال نظر
sara جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

azizam tavalodet mobarak, emrooz tavallode manam hast. man aslan siteto nakhoondam ke bebinam pesari ya dokhtar faghat ta bazesh kardam ino khoondamo goftam hatman dalili dashteh. movafagh bashi.bye.

سلام
چه جالب تولد من و تو و ابن سینا تو یه روزه!!!!!
خب من که از اسمم ۱یداست فکر می کنم دختر باشم!!!!!
خوشحال شدم دیدیمت سارا خانوم
بای بای

اشک های مسیح جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام سروی جون..تفلدت مبارک..امیدوارم ۲۰۰ سال زنده باشی!!

سلام
مرسی عزیزم
اوووووووو ۲۰۰ سال!!
نه بابا همین ۵۰ سال بسمه تازه از سرمم زیادیه

جوان جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

تولدت مبارک
بزرگ بودی حالا بزرگتر شدی

نه بابا خواهر کوچولو ام من!!!

مجتبی صفائیان جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.ruydar.net

سلام خواهر تولدت مبارک انشالله صد سال زنده باشی


راستی اخخخخخخخخخخ نمیشه میخواستم یه هدیه چیزی بدم ولی افسوس نه عکسی
نه کاری دیگه میتونم بکنم

ژش همین تبریکو قبول کن تولدت مبارک



م و ب ا ر ک

راستی ایدیتو بهم نمی گی؟؟

ممنونم
نه بابا من از کسی انتظار کادو ندارم
همین که اومدین و تبریک گفتین خودش کلیه

خانوم معلم جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://khanommoalem68.blogfa.com

سلام خواهر کوچولو۱
تولدت مبارک!ایشالا ۱۰۰ ساله بشی.

سلام
مرسی ممنونم خانوم معلم!

خانوم معلم جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://khanommoalem68.blogfa.com

راستی ما هم یه کلبه ی درویشانه ایی داریم.به ما هم سری بزن.خوشحال میشیم

bandar53 جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک اینشاءا... صد سال به از این سالها و صد سال عمر پربار داشته باشید .

سلام
خیلی ممنونم
خوشحال شدم اومدی

دایی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
وارد دهه دوم زندگیت شدی
انشالا در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی
شب خوش

ممنونم دایی
اره خب ولی فکر نکنی من بزرگ شدم هاااا اصلا
من هنوزم خواهر کوشولو ام

مجتبی صفائیان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.ruydar.net

سلام خواهر گلم تولدت مبارک بیا که با خبر های داغ امدم به ذوستان رویدری هم معرفی کن سایت تازه
سایت منو هم به لیست دوستان اضافه کن
بنویس سایت تخصصی رویدر

سلام
باشه لینکشو میذارم اینجا
اومدم

مینا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام سرونار تول{ت مبارک ...

سلاااااااام مینا خانم
مرسی عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام
کیه!!!
بابا در میزنی چرا فرار می کنی
ما که نمی خوریمت!!!!

همسایه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

تولدت مبارک
حالا تنهایی کیک تولد می خوری خبر نمیدی
باشه
منم بهت کادو نمیدم . ان شاءالله که 120 زنده باشه
تولدی دوباره ... باینده باشی
یاحق

مرسی
نه بابا کیکم کجا بود!!!!
حالا کادو بده تو منم بهت کیک میدم!

ستاره سرخ یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک.
20 سالگی خیلی حال می ده آدم احساس خود مختاری و بزرگ شدن می کنه.

آره خوبه یه جورایی

سحر دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.saharnanazi.persianblog.ir

سلام روز بخیر وب خیلی قشنگی داری واقعا لذت بردم وقت کردی به کلبه من یه سر بزن خوشحال میشم روز خوش گلم[گل][گل][گل]

خانوم معلم سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://khanommoalem68.blogfa.com

سلام خواهر کوچولو.بدو که آپیدم.
راستی منو هم به خودت پیوند بزن.مرسی

مجتبی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

تلوده ؟ تلوده کی هست ؟
تلودت مبارک اه تلوت توئه ؟ همکلاسی من نمی دونستم
ببخشید من یه مدتی به شدت یه مرگیم شده بود نبودم ولی حالا اومدم
ممنون از اینکه تو این مدت به وبلاگ من سر زدی . حالا واقعا بیست ساله شدی ؟

معمولا دخترا در این مواقع خودشون رو می زنن به کوچه علی چپ

مثلا می گن من ۱۷ سال و شونصد ماهمه

خلاصه اینکه تولدتون مبارک باشه

به اجدادم قسم من هنوز نمی دونم شما کدوم یکی از همکلاسی های این جانب تشریف دارین
آخه همه می دونن من یه خورده یه نموره این مخم تاب داره

فعلا بای بای

تولده پدربزرگمه!!!!!
خب تولد منه دیگه
همکلاسی؟؟؟
کجا بودی حالا تو
خیلی وقته که نبودی هاااا
قسم نخور عزیزم لازم نیست. با این مخ جناب عالی خیلی چیز عجیبی نیست.
خب حالا کلاسا که شروع شد می فهمی که من کیم!!!!
بای بای

امید پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام خانم صابری تولدتون مبارک
من یه پیشنهاد دارم اونم اینه که اهنگ روی وبلاگتون رو نمیشه عوض کنین!

سلام
مرسی ممنون
ااآآآآه اصلا یادم نبود که اهنگش چیه
چرا عوضش می کنم.

اشنا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

نترشی جیگر

حزب همبستگی رویدر جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.98756562bolgfa.com

با سلام
وب قشنگی دارین به ما سر بزنید .بای

ع ـ عزیزی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام
حال شما خوبه
قبل از هر چیز تولد گذشتتون رو به شما تبریک گفته و ان شا اله عور نوح داشته باشید

البته می دونم گذشته ولی من اولین بار که بلاگ شما سر می زنم

غرض از مزاحمت این بود که دیشب من نتونستم از شما تشکر کنم از بابت زحماتی که برای سیمینار کشیدید خسته نباشیدبه خصوص کلیپ وبا
من دیشب بخاطر اینکه خیلی ناراحت بودم نه خدا ناکرده از بچه های انجمن بلکه بیشتر از خودم شاید اگر بیشتر دقت وجدیت بیشتری داشتم این اتفاق نمی افتاد انشاالله برنامه های بعدی

بازم هم تشکر می کنم هم از رفتارم

موفق باشید

سلام
ممنونم شما خوبین؟
خیلی ممنون
نه من کاری نکردم فکر کنم زحمت شما بیشتر بود
کلیپای شما رو نگاه کردم. حیف شد که همشون پخش نشد.
ایشالله برنامه های بعدی بهتر و پربار تر باشن
بازم بیایین

ر و ز ب ه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
دیر اومدن من رو ببخش..
اما خوب تولدت مبارک با ۱۱ رو تاخیر..
امیدوارم که سال خوبی رو در پیش داشته باشی...

من به روز هستم..

مرسی
دیر و زودش مهم نیست!
میام

مینا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

سروناز جان تولدت مبارک !!

به به خوبه
دوباره و سه باره بهم تبریک میگی

ع -ع سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ق.ظ

دوباره سلام
حال شما انشا الله همه چیز به کامتان باشد
حلول ماه مبارک رمضان را به شما تبریک می گم

یه کاری بالهاتون داشتم
کمیته ما نیاز به چند عضو فعال دارد و ما قصد داریم عضو گیرزی کنیم و طبق مشاهدات من از عملکردتان و تعریف و تمجید بچه خواستم به شما پیشنهاد بدم منت سر ما بزارید و به ما کمک کنید ممنون و خوشحال می شم اگه قبول کنید
منتظر جوابتون هستم

سلام
ممنون
خبرتون میکنم

حاجی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام
لحظات عرفنی سحر
شیرینی سفره افطار
رایحه ی خوش نماز
اوای روحبش تلاوت قران
دراین ضیافت الهی گوارای وجودت
التماس دعا
راستی تولدت مبارک روزش که گذشت ماهش اگتام مه اروز اته وب اومخون بوخشی [:S08:] ایس پگ خا منخه کیگ هم نه

سلام
آیس پک؟؟؟؟
مرسی از تبریکت
کیک خا نک امنکرده

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://dmasood@yahoo.com

هیچ کس چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.yabod.blogfa.com

زندگی جونن اگر در چشمانت معنا ببو
عشق و مهر وهمدلی در سینه پا برجا ببو
زندگی جونن اگه از جشمه جوشون عشق در کویر هشک دل یکتا گلی بر پا ببو
روز تولدت که رد بو ماه تولدت مبارک خواهر کوچکنوی گوتو صدسال به این سالها
ایس پک خا چی محلوم نبو کیگ تولد هم نادی

به به به زبون محلی شعر می نویسی
مرسی
بابا هنوز که معدلا نهونده صبر کن بیا بعدش چشم آیس پک هم اخورم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد