خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

ساعت

سلام

نمی دونم چرا همیشه از ساعتا خوشم میاد. فک کنم قبلا هم در باره ساعت نوشتم اینا.

میدونین آخه ساعتای خونه ما همیشه جالبن و کارای عجیب و غریبی می کنن.

یه ساعتی داشتیم که همیشه وقتی باتریش (باطریش) تموم میشد دقیقا روی ساعت 20 دقیقه با 11 بود!!!

آخرشم خراب شد و من نفهمیدم چرا اینجوریه.

توی حال خونمون انگار از جاشه که ساعتا همیشه 10 دقیقه جلو میرن! هی ما می کشیمشون عقب هی اونا درست 10 دقیقه جلو میرن و دیگه روال عادی رو پیش میگیرن! اولا فکر می کردیم که ساعته خرابه یا سیستمش اینجوریه ولی بعدا که یه ساعت دیگه رو اونجا زدیم دیدیم نه! فکر کنم یه میدان مغناطیسی اونجا باشه که اینجوری می شه!

یه خاطره دیگه که از ساعت دارم اینه که یادمه چند سال پیش یه ساعت مچی داشتم که ثانیه شمار نداشت! نه اینکه افتاده باشه ها نه خودش از اول نداشت. بعدشم من این ساعتمو خیلی دوس داشتم همیشه وقتی از خواب بیدار میشدم، یعنی قبل از اینکه از خواب پا شم تصویر ساعتم تو ذهنم میومد و همینکه بیدار می شدم و به ساعتم نیگاه می کردم میدیم که زمان رو دقیقا همونجوری که بود من دیده بود! فک کنم ساعته با من تله پاتی داشته.

یه ساعت کوکی خونه بی بی هم بود که خیلی باحال بود. چند سال بود که خراب شده بود ولی خب یه کمی که کوکش کردیم و اول کج میذاشتیمش بعدا درست میذاشتمش خوب کار می کرد. فکر کنم هنوزم دوباره داره کار می کنه. بی بی همیشه از اون ساعته در عجب بود که جوری بعد اینهمه سال دوباره کار می کنه!!!

همین دیگه چیزی دیگه یادم نمیاد

نتیجه اخلاقی:

ساعتا با من در رابطه هستن که همش درست میشن!!!!(اعتماد به نفس بالا)

نظرات 15 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://f10.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم
نظرت را در مورد وبلاگ خودم بدونم
موفق باشی

امید دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

دستتون درد نکنه خانم صابری امیدوارم همیشه موفق باشین

ستاره سرخ دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
اختیار دارین سرعت ضعیف اینترنت رویدر صدای همه رو بیرون آورده.مطلبتون عالی بود.
ولی فکر کنم سایز عکسها کمی بزرگه قالب وبلاگ را بهم زده.حتما یه نگاهی بکنید.

راستی اگه مشکلی نیست مصاحبه را سه چهاغر روز آینده بنویسم.حتما خبرم کنید.
در پناه حق موفق باشید.

یوسف سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

منم از ساعتا خوشم میاد..
مخصوصا ساعتای قدیمی..آدم یه کلکسیون داشته باشه تو یه خونه ساکت همه اش صدای تیک تاک بیاد..
باشه اصن همه عروسکا مال تو! :دی

آآآآآخ نگو
یه عمر با صداشون شبا می خوابیدم صدای تیک تیک همون ساعت کوکی بی بی لالایی شبونه ام بود.....
جدیییییییییی؟؟؟!!!!!!!!
مرسییییییییییییییییییییی

اسطوره چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ق.ظ http://oos2re.blogsky.com/

سلام آبجی کوچولو
منم از ساعتای خونمون بگم
چند روز پیش تمام ساعتهای خونمون باتری(باطری) تموم کرده بودن.صبح بود که مامانم منو بیدار کرد که بپرسه ساعت چنده که اونا رو تنظیم کنه دیدم ساعت مچیم هم خوابیده !!
خلاصه از رو موبایل بهش وقتو گفتمو بعدا معلوم شد ساعت موبایلم ۴ دقیقه عقبه.مامانم مجبورم کرد تموم ساعتا رو درست طنزیم (تنظیم) کنم.
دیروز هم تو بازی فوتبال افتادم زمین و ساعتم شکست خیلی غصه ام گرفت آخه از ۷ سال پیش دادشتمش و خیلی خاطرشو می خواستم. حیف شد
فکر می کنم اگه اینو میذاشتم تو وبلاگ خودش یه پست درست و حسابی میشد
موفق باشی
نتیجه اخلاقی:
ساعتای خونه ی ما تله پاتی نمی دونن چیه فقط دوست دارن بخوابن

سعید چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
مرسی که به وبلاگم سر زدین و وبلاگم را مورد لطف خودت قرار دادی
فکر کنم اسم وبلاگ منو روی کیبوردت دیده باشی(f10)
در ضمن وبلاگت خیلی قشنگه اگه مایل باشی می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
خیلی خوشحال شدم امیدوارم موفق باشی

قاصدک بی خبر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام سلام خوبیییی منم دلم تنگ شده بود
جالبه فکر کنم رو قضیه ساعتا حساس شدی اینطوری می شه ;)

************
خانومی تجسم خلاق (شاگتی گاوین) و قاون جذب (مایکل لوسیر ) و حکایت دولت و فرزانگی (مارک فیشر) هم خیلی عالی اند اونا رو هم بخون یک جورایی این دو تا کتاب رو تکمیل می کنند.من با این 5 (راز و راز شکر گزاری) کتاب زندگی می کنم! گاهی وقتها به خودم می گم اگه قدرتشو داشتم این 5 کتاب رو به همه آدمها هدیه می دادم :)

نه گلم اصلا شبیه اون لحظه ترانه مادری نیستش ;)

خوش باشی خانومی

پدر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

جالبه...

شهرزاد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

منم عاشق ساعتم..دوست دارم با هر لباسم یه ساعت داشته باشم ولی خوب نمیشه...چنتایی دارم تو اتاقم که چهار تا ساعت دارم که گاهی شوت میشن بیرون چون اعصاب برام نمیزاره ولی خوب ساعت اصولا وقتایی که بیکاری اعصاب خورد کنند و وقتایی هم که ار داری انگار که دنبال ثانیه ها کردند ولی یه وقتایی گذشت زمان واقعا لذت بخشه...

شهرزاد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

سلامم عزیزم:

هزار توی تنهایی آپ شد.

مدی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

پس اسمتو بزار ساعت
نه رو تنت خالکوبی کن ساعت یا خود عکسشو
اگه یه خواستگار بیاد خونت که ساعت فروش باشه چی کار می کنی
یه چیز دیگه
باتری رو این طوری می نویسن
اون مال قدیما بود که هنوز بعضی بی سوادا رو مغازشون می نویسن باطری سازی
اون معلم املا تو حتما به من معرفیش کن یا حداقل شماره شو بده

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
منم ساعت اتاقم رو نزدیک به ۹ سالی هست که دست بهش نزدم !!
نه جلو می برم نه عقب !!

خودش همیشه تو بهار و تابستون یک ساعت جلو هست..

تو پاییز و زمستون سر ساعت

√مهرنوش خانومی√ شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

اخهههههههههه

میدونستی اسم منم قرار وده شبیه تو بشه ؟

سروناز یا سحر ناز

اما شد مهرنوش

تصمیمات قبل از نامگذاری

اخه .. منم ساعتها رو دست دارم

اما بیشتر اون ثانیه شمارشو دوست دارم

نمیدونم چرا

با من دوست میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میای پیشم؟؟؟؟؟
منتظرتم

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام

ساعت نگو بلا بگو

من هم مشکل شما با ساعت دیواری خونتون رو با ساعت مچی خودم داشتم

بهتره بگم با ساعت مچی هام

هر چی زور می زدم یه ساعت مچی رو نگه دارم همش می خوابید

خفه شدم به خدا

10 بار ساعت مچی خودم رو عوض کردم ولی بازم نشد که نشد

همشون به همین وضع دچار شدن

فکر کنم منم یه مرگیم باشه

سلام
دست شما فکر کنم نیروی مغناطیسی داره که هی ساعتا رو خراب می کنین
فقط من یه خواهشی دارم این که دیگه ساعت نخرین !!
اگه با این وضع پیش بری دیگهس اعتی تو دنیا باقی نمی مونه !!

مجتبی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

راستی اون نظر اولیه که اسم نداره منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد