خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

گله

سلام
امروز می خوام هی غر غر کنم. غرغرو نیستما فقط دیگه طاقتم تموم شده.
هر روز با کلی امید و آرزو میام میشینم پای کامپیوتر و می خوام بیام وصل بشم به اینترنت . خی وصل هم میشه ها ولی.. اصلا همون نشه بهتره!!! من دیشب یک ساعت تمام فقط نشستم و زل زدم به صفحه مانیتور تا بلکه این ایمیل ما باز بشه ولی نه!!! نشد که نشد! آخرش چند تا فحش زیر لبی دادم به هر چی اینترنته و کامپیوترم رو خاموش کردم و خوابیدم.
نمیشه حتی نمیتونی بری و نظرا رو تایید کنی یا اینکه جوابشو بدی.
ای خدااااااااااااااااااااااااا

اگه کم میام و نمیام تو وب هر کدومتون ببخشید واسه این اینترنت بی سرعته
تا بعد
نظرات 8 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ق.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

شلامم عزیزم:
خوبی؟؟
بابا عیب نداره نمیتونی بری کافی نت یه کاری برای این امیلات بکنی؟؟؟
خوب خونه ی یک آشا نمیتونی بری تا کارتو راه بندازی؟؟
اکشال نداره عزیزم..
مشکله دیگه..
حل میشه..
به هر صورت هر کمکی که بود در خدمتم..

قاصدک بی خبر پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

سلام شیطون
یه راهکار بدم؟ :دی
منفی فکر نکن دینگ
به وصل نشدن و باز نشدن و کم سرعت بون اینترنت فکر نکن
مثبت فکر کن:دی
به این فکر کن که همیشه هر وقت بخوای به اینترنت وصل می شی
همه وبلاگها سریع باز می شن
سرعت اینترنت هم بالاست

دینگ دینگ
جدی گفتماااااا
خوش باشییییییییی

اسطوره شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ق.ظ

سلام خواهر کوچولو
اول:
ما هم داریم از همین اینترنت بی سرعت استفاده می کنیم اما بهانه نکردیم که چون خرابه اینه چون خرابه اونه
دوم:
اینو بزاریم به حساب پست جدید؟
می خوای اصلا نظر ندیم که زحمت تایید کردن پاتون نیافته؟
سوم:
هیچی دیگه بای

سلام
باور نمی کنی چقدر رو اغصاب من راه میره همین بی سرعتیش!!!!!
شاید شما زیاد نمیاین
اره یه جورایی
حالا این جار خط نظر رو ندین دیگه هیچی دیگه
درشو تخته می کنم !!!!!

صدر یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.... می بینم که خیلی عصبانی ای!
بیا از زاویه مثبت به این موضوع نگاه کن :
از این قرار که سرعت اینترنت ادر اینجا وسیله ای است برای افزایش قدرت تحمل و صبر وافر!
پس تا می تونی از این فرصت ها استفاده کن!
موفق باشی
صدر

مینا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام خانم صابری ........
چکار میکنیییییییییی؟
ملیح هم قبول شده. ۲۶۰۰۰ شده.
دلم برات تنک شده. اکه بد نوشتم تقصیر کیبوردشونه که عربیه.
به همه برو بچ سلام بده.
بای بای

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
کجایی تو دییییییییییییونه
میدونی چقد دلم برات تنگ شده بووووووووووود
ای ول
خوبه خوبه واسه سال اولش خویلی خوبه
حالا اگه دوس داره بهتر بشه که خب دوباره میاد امتحان میده
من دلم بیشتر تنگ شدهههههههههههههه
نه بابا فقط گ رو ک نوشته
بای بای

ستاره سرخ یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
ما رفتیم وبلاگ انجمن ولی بروز نبود.هر مطلبی هست بنویس عزیزی می گه اشکالی نداره.
در پناه حق موفق باشید.

online&&exe شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

واقاً راست گفتی ما دوتا هم onlineوexeهمیشه گرفتار این اینترنت خرابیم با شورش بکنیم یه ما اینترنت استفاده نکنیم تا درستش کنن آگه موافقی تو وبلاگت پست بزار نوکرتم خدا حافظ

مجتبی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

خدا بهت صبر بده

من هم همین بلا سرم اومده

اون موقع ها خط ما هم همین جوری بود

ولی بعدش اومدن عوضش کردن

تازه از مهرماه می تونم برم ای دس اس ال سفارش بدم در پوست خودم نمی گنجم

اون موقع ها امکاناتش رو برای ما وصل نکرده بودن ولی حالا دارن وصل می کنن ... فک کن

صبر؟؟!!!!
تو که میدونی که چقدر بده
خوش به حالتون
البته اینجا هم حالا بهتر شده. یه مدتی خیلی افتضاخ بود.
اااااه ای دی ای ال؟؟!!!!!!!
واااای منم میخوام
واااااااااااای فکرشو بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد