خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

 

آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد

 

مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد

راه دهید یار را آن مه ده چهار را

 

کز رخ نوربخش او نور نثار می‌رسد

چاک شدست آسمان غلغله ایست در جهان

 

عنبر و مشک می‌دمد سنجق یار می‌رسد

رونق باغ می‌رسد چشم و چراغ می‌رسد

 

غم به کناره می‌رود مه به کنار می‌رسد

تیر روانه می‌رود سوی نشانه می‌رود

 

ما چه نشسته‌ایم پس شه ز شکار می‌رسد

باغ سلام می‌کند سرو قیام می‌کند

 

سبزه پیاده می‌رود غنچه سوار می‌رسد

خلوتیان آسمان تا چه شراب می‌خورند

 

روح خراب و مست شد عقل خمار می‌رسد

چون برسی به کوی ما خامشی است خوی ما

 

زان که ز گفت و گوی ما گرد و غبار می‌رسد

 

اول:

توی ذهنم هم حرف نمیاد. کلمه ها نمیان. همهمه است. شلوغه. درهمه. بیشتر از همه کلمه تنهایی داره شلوغ بازی

 می کنه. همه کلمه ها بوی نا امیدی می دن. هر کاری می کنم سروسامون نمی گیرین. اگه میشد یه دقیقه آروم

 بشینن می دونستم نظمی بهشون بدم.

 

دوم:

از صبح تا الان گوشم درد می کنه. به توصیه ی داداشم حوله رو داغ کردم گذاشتم رو گوشم. گوشم سوخت ولی دردش خوب نشد.

عصری با مسکن خوابیدم. توی خوابم ولم نمی کرد. شب رو رفتم دکتر. می خواست آمپول بزنه نذاشتم!!! بعدش داروخونه تعطیل بود.

دوباره دست به دامن همون مسکنه شدم. داره اثرش میره کم کم و هی اذیت می کنه. عصر که خوابم برد دیگه خوابم به چشام نمیاد.

کاشکی الان یه فیلم وحشتناک بود نیگاه می کردم!!!

 

سوم:

بازی:

یه بازی دیگه دعوت شدم . بازم از موشی منو دعوت کرده.

خب این بازی میگه که دیگرون در مورد من چی می گن.

خب ما توی خونواده زیاد نمی گیم که تو اینجوری هستی یا اونجوری. یعنی کسی به من نمیگه. آخه بیشتر من خودم می گم به همه.

بعدش کسی به من نمی گه!!!

خب بیشتر بچه ها بهم می گن که: تو دارم. آرومم، باهوشم، دیوونه ام (اینو داداشم میگه)، خل بازیام زیاده، مهنرم(یعنی هنرمند) این

کلمه هم مخصوص داداشمه!!! خلاقم حواس پرتم هی یه کمی می گن هستم! اها خواهر می گه که مستقلم. یعنی تا حدالامکان

از کسی تو کارا کمک نمی گیرم. حالا هر کاری! لجبازم هستم! حرف حرف خودمه!

دوستام میگن:

باز خلم و دیوونه و دیوونه بازیام زیاده! کارای بچگونه زیاد انجام میدم. خوش سلیقه ام! بی پروا و نترسم! یه کمی بیشتر خشن و خشکم و دچار کمبود احساساتم!!!  آهان بی خیالم هستم!

دیگه یادم نمیاد.

حالا هر کی یه چیزی می دونه خب بگه تا من بدونم شما دیگه چی فک می کنین.

خب من دوباره داداش امین رو دعوت می کنم بعدش هیچکس خودم جون مسیح یوسف اقا معلم(هرچند بازی نمی کنه) شباهنگ

 

نظرات 15 + ارسال نظر
م شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://smrb.blogsky.com/

ایشالا زود زودی خوب بشی!

مرسی
الان کوک کوکم

علی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.pchackers.blogsky.com

احتمالا تو ادبیات خیلی دوست داری.

من؟
چی شده که اینو گفتی؟
شایدم دوس داشته باشم
یعنی دارم

نرگسی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://nargesi.blogfa.com

سلام خواهر کوچولو

خوبی ؟

خوش می گذره ؟

یادمه برای پست قبلت کامنت دومی رو هم گذاشته بودم !!!

اما نیستش !

!!!

...

سلام
مرسی خوب خوبم
هی می گذره دیگه
خوب اونو که الان دیدی کامنته رو
شوما چیکار می کنین
خوش می گذره

صدر شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
اول این که سال نو مبارک . امیدوارم سالی سراسر خوبی و پیروزی داشته باشی.
دوم این که ای ول چه بازی باحالی!
سوم این که برات آرزوی بهترین لحظات رو دارم.
موفق باشی
صدر

سلام
ممنونم
بازی می کنی؟
میدونی من انتظار نداشتم بیای واسه همین دعوتت نکردم
الان دعوتی تو
ممنونم

نرگسی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://nargesi.blogfa.com

آها یادم افتاد

تو پست هوای خاطرات نوشته بودم

الان دیدمش

ممنون

...

آره اونجا نوشتی

سارا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام سروی خوشکلم...

شطوری دخمل گل؟!

عیدت مبارک باشه عسلم.
اوووووووووووووول

۴شنبه سوری هم تموم شده الان بخاطر تو هم که شده من دوباره همه رو جمع میکنم تا کمی ترقه بازی کنیم و بمب بترکونیم...پایه ای؟!

قالب جدید و شادت مبارک عسیسم.

برم بخونم بیام

سلام سارا
میسی خوشم
حالا که اولی باید بهت جایزه بدم
آررررررررررررررررررره بدجور پایه ام
مرسی خوب شد گفتی و الا من دق می کردم
اوکی

مدی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

آبجی کوچولو بپخشید که لوگوتو نذاشتم
چون خوتم که بلت نیستم پش باید داداشیم این کارو بگنه
اونم سرش شولوغه
یه کمی طول می کشَه

سلام
اشکال نداره من عجله ندارم

محسن یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://pipo.blogfa.com

بهار بر تو مبارک
موفق باشی

ممنونم

دلتنگ یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.barato.blogfa.com

من نازه اومدم
خوشحال میشم اگه تو این کار کمکم کنی
به وبم یه سری بزنی ممنون میشم
از نوشته هات خیلی خوشم اومده
منم دردودل می کنم

اگه بتونم خوشحال میشم
ممنونم
میام

سارا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ




سلام
چطوری سروی جونکم؟!
چه میکنی با تعطیلات خانوم؟!
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپخ....

سلامم ساسا خانومی
هیییییییییییییچ خوش میکذرونم
وای ننه نکن این کارا رو من قلبم ضعیفه هااااااااا

من چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی خدا بد نده عید بر تو مبارک

سلااااااااااااام من جونم
عید توام مبارک

علی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.pchackers.blogsky.com

سلام
خوبی
راستی برنامه رو گرفتی!!!؟؟؟
چطوربود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
ممنونم
راستش هنوز نیگاه نکردم درست
شرمنده

بى نام پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام ازبیام نورخبرى دارى بزودى وب سایت شماروهم شلوغ میکنم؟

سلام
ها؟
من که نفهمیدم چی شد!!!

ثالث جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

راستی یادم رفت بپرسم انشاالله مهندس چی میخوای بشی؟ اگه فضولی نیست.
و اینکه رویدر کجاست؟
و این که برو توو قسمت تنظیمات وبلاگت. انتخاب محدودیت نظردهی روی هر پست رو غیرفعال کن تا بشه روی یک پست نظر مجدد هم گذاشت. البت اگه دخالت به حساب نمیاد.
به قول خودم: سربلند باشی

ایشالله مهندس کامپیوتر
خب تو استان هرمزگان دو ساعت با بندر عباس فاصله داره
باشه ممنون از راهنماییت

آنمون سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://taranomevesal.blogfa.com

راسی نظرت درباره ی تبادله لینک چیه؟

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد