خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

کوچولو

سلام

اول:

امروز داشتم با خودم فکر می کردم. فکر در مورد خودم( چه خود شیفته!) دیدم که بیشتر آدما هر چی از سنشون بیشتر می گذره بزرگتر میشن. منظورم اخلاقشونه. اما من روز به روز دارم بیشتر مثل بچه ها میشم. تازه دلم هوای عروسک بازی رو کرده.

دلم هوای شیطونی های دوره ی بچگیام کرده. کارایی که تو بچگی نمی کردم. مثلا از در و دیوار بالا برم!!! دنبال گربه کنم و چه میدونم از این شیطونی ها!!!!

اگه با این سرعت پیش بره من تا سال دیگه میشم یه دختر بچه 6 ،7 ساله!!!

دوم:

از هر چیزی می تونی انرژی مثبت بگیری حتی از لبخند یه عروسک با مزه!!!!

سوم:

تازه اسفند شروع شده ولی هوا گرم شده. وای به حال تابستون. باید تو هوای شرجی بندر آب پز بشیم!!!!

چهارم:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدافظ

نظرات 9 + ارسال نظر
ر و ز ب ه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ق.ظ

.....
اول ؟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

آدما وقتی کوچیکن همش می خوان که بزرگ بشن...
وقتی بزرگ می شن دوست دارن کوچیک باشن...

این تو ذات ما آدماست....

اما مهتر از این اینه که!!!! :

جواب ندادن امشبت رو به دل گرفتم !!!

مهم نیست....


صبح شده دیگه! من برم بخوابم.....


روز و روزگار خوش.... . . . .

پاینده باشی...

اره اول اولی تو
بابا باور کن من اومدم جوابتو بدم اما نت یاری نکرد بعدشم مگه خودت نمی تونستی باهام بحرفی؟
ناراحت نشو خب؟

آقا موشه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام سلام
چطوری سروناز جونممممممم ؟؟
چه خبرا ؟
سروی عکسارو ببین هرکدوم رو دوست داری بگو تا قالبتو همون شکلی بسازم فقط دیدی زود بهم بگو که درستش کنم

http://mushmushak.persiangig.ir/image/sarvenaz/sarvi3.jpg

http://mushmushak.persiangig.ir/image/sarvenaz/sarvi2.jpg

http://mushmushak.persiangig.ir/image/sarvenaz/sarvi1.jpg

اگه یه موقه باز نشد که حتما باز میشه جای ir .com. بزار

قربونت برممممممم
کی میای نت دلم برات تنگولیده
بوووووووس

سلام سلام
خوبم
الان میگم
باز شده مررررررررسی موشی جونم
الان نتم (چشمک)

آقا موشه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

سلاااااااااام
چطوری سروناز جونم ؟؟
قالب چطوره خوشت اومد :دی
ببین هرجاشو دوست نداشتی بگو برات عوض کنم
به نظر من خیلی پر انرژیو قشنگ شد :دی

خوب گلم مشکلی داشت حتما بگو
راستی کامنت دونیتم سر فرصت درست میکنم
قربونت برم
بووووووس

سلام خوبی
خوب خوبم
عالی شده محشره
من الان در حال ذوووقم
باشه
موسیییییییییییییییییی

شخص شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

به وبلاگ گروهی جدیدمن ملحق شو می شی؟
من دوست عزالدینم جوابه منو به اون بگو

رفوزه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

بعضی وقتها بچه شدن هم خوبه ، آدم یه جوررایی به دور و فارغ از مشکلاتی که داره به زندگیش می خنده!

.اسه همسنه که من دلم میخواد بچه بشم!!

صدر یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
شاید هم بشی یه خانم بزرگه ۳۰ - ۴۰ ساله! سنت و نمی گم عقلت و می گم.
بزرگ شدن به سن نیست به عقله!
موفق باشی
صدر

سلام
اره اینم ممکنه
ممنونم

مصیبت دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://mosibatkade.blogfa.com

سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید من مصیب هستم ۱۸ ساله از بندر لنگه استان هرمزگان وب قشنگی دارید تبریک می گم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

خواهر کوچولو همون کوچیکش خوبه .. اگه بخوایی بزرگ بشی میشی خواهر گندهه .. دیگه ازت میترسن

آره منم همینو می گم
نه خاطرت جمع من یکی هیچوقت بزرگ نمی شم

هانیه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وبلاک جالبی داری .
نمیدونی چقدر دلم واسه رویدر تنگ شده دو هفتس که نیومدم خمیرم ولی این هفته میام
کاری نداری سلام برسون بای بای

سلام هانیه خانوم
حالا میای دلتنگی تموم میشه خوش می گذره
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد