خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

یعنی چه!!!!!!!

اول:

جمعه یه آقای کاندیدای نمایندگی مجلس اومده و هر چی از دهنش در اومده به دانشگاه ما و دانشجو هاش گفته. منظورم دانشگاه پیام نوره.

گفته که ما اصلا قبولش نداریم. مدرکش نمیدونم چی معتبر نیست . ما اونا رو قبول نداریم. اونوقت اییییینهمه پیام نوری اونجا بودن و هیچ کدوم حرفی نزدن.

درسته که این دانشگاه مشکلات زیادی داره اما یه چیزی که هست اینه که دانشجو هاش اگه نمره ای میارن زحمت خودشونه نه با تقلب قبول میشن نه با چاپلوسی پیش استادا!!!!!!!!!!!!

ناسلامتی بیشتر دانشجو های کشور توی این دانشگاه درس می خونن. اونوقت هر کی از راه میرسه واسه خودش یه مشت ..... سر هم می کنه و میگه. و هیچ کسی هم هیچی نمی گه. نمی دونم اون آدما زبونشون کجا رفته. اینجوری خوب حرف می زنن.....

وقتی یکی ازت میپرسه و میگه چه دانشگاهی درس می خونی وقتی می گی پیام نور پشت چشمی نازک می کنه و میگه چی!!!!! به خدا اونجوری که فکر می کنن نیست. من نمی دونم چرا هیچ کس ما رو دانشجو نمی بینه. فکر می کنن داریم وقت خودمونو تلف می کنیم. هر چی باشه داریم درس می خونیم و درسا رو پاس می کنیم نه با.............

خدایا من اینا رو به کی بگم هاااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین الان اعلام می کنم هر کدوم از پیام نوری ها اگه به اون آقا رای بدن خائنن.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

به نظر من بچه های پیام نور بیشتر درسخونن تا بقیه! واسه عمش گفته...این ها چرند زیاد حرف می زنن!

نه دلم می خواست یکی توی اون جمع پا میشد و یه چیزی بهش می گفت
ی ی ی ی ی ی ی ی

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

الهی :* غصه نخور...اینا شعارای قشنگشون تا وقتیه که خرشون از پل نگذشته و به رای مردم احتیاج دارند.

دانشگاه پیام نورم یه دانشگاس مثل همه دانشگاه های بیخود ایران...تو ایران همشون بیخودن...از سراسری و آزاد گرفته...تا پیام نو ر و غیر انتفاعی و علمی کاربردی...
اتفاقا پیامنور از همشون سخت گیر تره.

:) چه میشه کرد کوچولوی خودم؟!

نه خب اعصاب ادمو به هم میریزن دیگه
اینو خوب اومدی

داداش کوچولو یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://dor.blogsky.com

سلام. اصلا خودتو ناراحت نکن از بی سوادیش بوده. حالا چرا این حرفا رو زده؟! تو چرا بهش چیزی نگفتی؟ من بودم حالشو می گرفتم مثل جریان قبلی که حال . . . رو تو شهرمون گرفتم.

سلام
من که نماز جمعه نبودم داداش چجوری بگم؟
اره جات خلی بوده اونجا خندهههههههههه

نرگسی یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://nargesi.blogfa.com

سلام خواهر کوچولوی عزیزم

:)

نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود
و چقدر از دیدن کامنتت خوشحال شدم
پستت رو خوندم
ظاهرا این آقا خیلی عصبانیت کرده
مخصوصا جمله ی آخر پستتت ، که با رنگ قرمز نوشتی
بی اختیار چهره ت رو مجسم کردم
آخ آخ ... چقدر عصبانی
منم بهش رای نمی دم ، گر چه پیام نوری نیستم !
اصلا کی گفته شماها دانشجو نیستید ؟!!!

؛)

شاد باشی گلم

...

سلام نرگسی عزیز
منم دلم تنگ شده بود.
اره من همیشه بی معرفتم و کم میام پیشت
اره باب اون روزی ظهر غذا برام زهر مار شد
چه میدونم اونا میگن!!!!
مرسی نرگسی عزیز همینکه تو رو میبینم شاد دیگه

غریبه دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام آبجی

با زهرا خانم موافقم (!) قطعا برای عمه محترمشون خرده فرمایش فرمودن :))

من به عنوان یک پیام نوری ٬ شخصا با تمام وجود از تو و اعتقاداتت حمایت میکنم ... حالا همه هم صدا با هم .. سروی سروی سروی سروی (اصن میگم چطوره نماینده بشی آبجی کوچیکه .. حسابی رای میاری هااااااا... ) :دی

یا حق

سلام
خندههههههههههه اره راست میگی
ای ول ژس تو هم هم دانشگاهی ما بودی و نمی دونستیم
مرسیییییییییییییییییی
خواهش می کنم استدعا می کنم. من به همه شما قول می دم که توی تابستون براتون برف بیارم و توی زمستون هم از اسمون براتون شیر کاکائو ی داغ توی فنجون بیاد براتون
خداییش اگه نماینده بشم همه رو سر به نیست می کنم من
حق نگهدارت داداش

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ

:* آبجی کوچیکه ی خودمی همیشه :*‌ :*

فداااااااااااااااااااااااااات

قاصدک بی خبر دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

سلام گلم
منم پیام نور درس میخونم
اهمیت نده از این حرفها زیاد می زنند از این حرفها زیاد می شنوم!!
منم تحت تاثیر حرفهای دیگران فکر می کردم اینطوره ولی وقتی خودم دانشجوی پیام نور شدم دیدم اینطور نیست!

این آقا برعکس عمل کرده :دی :))

خوش باشی گلم

سلام قصدکم.
ای ول دارم یکی یکی کشفتون می کنمااااااااااا
اره فکر کنم خیلی به خودش مطمئنه
مرسی

یکی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

چطور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

یکی پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

حرف اینین
خیلی جالبن اگه ادامه هادی عالی ابو
موفق بی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد