خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

نخلستون

سلامی دوباره . یه سلام پر از خوشی. یه سلام پر از درختای نخل.

چیه دارم مثل مجری های تلوزیون سلام میکنم؟!! اخه دوباره الکی خوشم.

امروز صبح بالاخره رفتم توی نخلستونا. صبح کله سحر بیدار شدم و رفتیم. با مهلا رفتیم. البته ساعت 5.15 دیگه کله سحر نیست و هوا روشنه.خدا خیرش بده مهلا رو که با من اومد. البته اونم یه دختریه که دست کمی از من نداره و در به در دنبال یکی میگرده که با خودش ببردتش بیرون. خوبه حالا هردومون یکی رو پیدا کردیم. دیگه حالا حالا ها دارین.

مقصد مشخصی نداشتیم. مهلا میگفت که یه باغی اینجاست که خیلی خوشگله. رفتیم اونجا. هوا خنک بود. هنوز خورشید ما رو ندیده بود. یه کمی نشستیم و کلی حرف زدیم. جالبه. ما همسایه هستیم. و از اون گذشته از اقوام دور همدیگه هم میشیم. ولی خیلی کم با هم رابطه داشتیم. از وقتی که صاحب وبلاگ شدیم، دوستیمون کم کم بیشتر شد. البته اونم به صورت اینترنتی. و حالا دوس دارم که بکشونمش توی دنیای واقعیت. شاید اگه قبلا به هم میرسیدیم، حرف زیادی برای گفتن نداشتیم ولی الان کلی حرف داریم. وقتی من به بچه هامون میگفتم میخوام فردا صبح با مهلا برم نخلستون، همه تعجب میکردن.

درختای نخل رو خیلی دوس دارم. یه شخصیت خیلی جالب دارن. احساس دارن. میفهمن. اگه باهاشون حرف بزنی، انگاری اونا هم به حرفهات گوش میکنن. انگار خیلی با خدا هستن. حس میکنم همیشه دارن ذکر میکنن. ای کاش میتونستم یه جوری حرفهای اونا رو بشنوم. میدونین قدیما خیلی خاطر خواه داشتن اینجا. غذای مردم اینجا همون خرما بوده و بس. ولی حالا دیگه غذا محسوب نمیشه. انگاری درختا اینو فهمیدن و یه کمی ناراحتن. به خاطر کمبود زمین، خیلیا درختا رو قطع کردن و خونه ساختن. یکی از باغهای ما هم هست که یه کمی ویران شده. یه روز با بچه ها رفتیم اونجا. دلم گرفت. اونجا جایی بود که وقتی بچه بودیم، همیشه پاتوقمون بود. عصرها میرفتیم اونجا. خواهرا با هم تصمیم گرفتیم که ابادش کنیم. همچین ویران هم نیست. یه کمی توجه میخواد. درختاش از بی توجهی یه کمی رنجور شدن.

دلم میخواد برم پیششون و نازشون کنم. دست بکشم رو تنشون . پوست زبرشون رو لمس کنم. اینجوری بهتر میتونم احساسم رو بهشون بگم و حس اونا رو درک کنم.

روز خوبی بود. همه چی داشت خوب پیش میرفت . ولی وقتی رسیدم خونه دیدم برق قطع شده. هوا هم که گرمه.

اینم چند تا از عکسای اون روزی

نخلستون

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام سروی جون!!..خوفی خواهر کوشولو!
سرو هم یه نوع درخته!!..ربطی به نخل داره آیا؟!..نخل هم قشنگه!!..به خصوص جزیره ایش!!
ولی من کاج دوست دارم!!..هوم این درخت ها چقدر شبیه همه!!..ویژگی هاشو می گم!!
ایام به کام

سلام خوبم تو خوبی؟
اره منم از خونواده درختام واسه همینه که درختا رو دوس دارم.
اییییییییییینهمه درخت شبیه به هم درخت کاج منو یاد کریسمس میندازه.

کوه شب شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلااام
گفتی باکی رفتی؟من میشناسمش؟...شوخی کردم:)
عکسهاخوب شده نه؟
راستی بروزکردم باسادگی...

سلااام
با همون دیگه همون مهلا نشناختی؟؟؟؟؟
اره خوشگل شده
اومدم

آقا موشه یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نه دلت اومد؟؟ نه میخوام بدونم دلت اومد منونبری ؟؟ گریههههههههههههههه منم نخل میخوام
آآآه حسرتش به دلم میمونه منم یه روز برم تو نخلستون خوش به حالت منم از بچگی دوست داشتم برم رو یه درخت نخل ولی خوب تو اصفهان گیر نمیاد دعا کن قسمت بشه بیام اونجا برم تو نخلستانتون
ایول پس طرح دوستیو ریختی باهاش آفرین حالا با همدیگه هی خوش بگذرونین
بازم عکس بزار اینا هم خیلی خشکل بود

نه واقعا میخواستم ببرمت ولی یه کمی که فکر کردم دیدم از اصفهان چجوری یه موش کوچولو می خواد بیاد اینجا؟ اونم توی این هوا ؟
اگه بیای اینجا خودم می برمت نخلستون اصلا میبرمت چند روز اونجا بمون ولی فقط یه وخ همه خرماها رو نخوری هااااااااا
دعا می کنم بیای
اره بد جور دوس شدیم خوبه حالا همش میرم بیرون
حتما میذارم

باربد دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://ketabgard.blogfa.com

به شخصیت نخل ها فکر می کنم ...

شخصیتشون خیلی جالبه راست میگم

آقا موشه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

ببین تو منو ببر من تا بندر شنا میکنم ولی نه شنا بلت نیستم خفه میشم حالا با یه چیز میام دیگه اصلا با کلاغی دوست خاله سوسکه میایم خاله سوسکه هم میارماااا آخه اونم منو خفه کرده میگه اگه تنایی بری دیگه دوست ندارم
خندههههههههه

نه شنا نکن اصلا خودم کبوترم رو برات میفرستم میشناسیش؟
فکر نکنم اومده باشه اونجا بگم بیاد کجا روی سی و سه پل خوبه؟ یا یه جای دیگه بیاد؟
اگه دوس داری با کلاغی بیای هم خوبه ها کلاغی بچه خیلی خوبیه
حتما خاله سوسکه رو هم بیار اخه من نمی تونم موش خفه شده رو ببینم طاقت ندارم. به خاله سوسکه بگو که تو هم باید بیای یه عالمه خرما براتون گذاشتم که بخورین
راستی خاله سوسکه چی دوس داره؟

شاذه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام گلم
خوبی؟
آخی! پس بالاخره رفتی نخلستون. خیلی عالیه. چه عکسای قشنگی. خوشمان آمد:)) راستی جای منو خالی کردی؟ هی گفتی جای شاذه خالی چقد نخلستون دوس داره؟ نخلا رو می فهمه؟ با وجودیکه که خیلی نخل کم دیده؟
ولی وای لمس کردن پوستش... پله پله تا اوج... خوشه های خرما... عیدا عطر کاشکیلو... شما بهش چی میگین؟ همین کاشکیلو؟ عطرشو خیلی دوس دارم.

سلام
مرسی
اره بالاخره رفتم راستش بعد از اون روزی دیگه زیاد رفتم انگار طلسم شکسته شد
اره بابا اونجا همش از اینترنت و دوستامون حرف زدیم . جای شما هم خیلی خالی بووووود
کاشکیلو؟؟؟؟؟؟ نمی دونم چیه شاید یه اسم دیگه داشته باشه اینجا چجوری درست میشه یعنی چه شکلیه اونوخت؟

حیتا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ

سلاااااام
اینجا هم چایی میدن؟؟؟؟؟؟؟؟
میگم سروناز منم عاشق نخلهام!

سلاااااااااام عمه جونم خوبی
اره تو جون بخواه ( کیه که بده) نه خودم میدم بهت چای که سهله
چه خوب
عمه جون کاشکی میومدی اینجا با هم میرفتیم تو نخلا
خوبی دیگه عمه
خوشحالم کردی خیلی زیاد
ممنونم

مجتبی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://my-memento.blogsky.com

موفق باشی دوست گل.

ممنونم شما هم همینطور

سعید جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

حالا من هی می گم جنوب و نخلستونهاش رو ندیدم تو بیا هی سوز به دل ما کن :))
عکس اولت رو که دیدم کف کردم و یه نیم ساعتی توی هنگ بودم! آخه باورم نمی شد پای درختای نخل این همه سرسبز باشه ... همیشه فکر می کردم درختای نخل جاهایی سبز می شن که هیچ چیز دیگه ای (گیاه) وجود نداره ...

خلاصه جای ما رو هم خالی کنید ...

دلت شاد ...

سلام
اخی قصد نداشتم سوز دل شما رو زیاد کنم. خوبه حالا عکساش رو دیدی
نه بابا فکر کنم هنوزم ............
اره ولی اونجا رو اون علفها رو کاشته بودن اونجا ولی خشک نیست پای درختا خیلی هم سر سبزه
حتما اصلا کلی جا خالی بود اونجا واسه همه

مجذوب شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://baghemahtab.blogfa.com

سلام سروناز خانم
نوشته هات خیلی موثره و تا حد زیادی به دل می شینه .
خوش حالم می کنی که به باغ مهتابی من هم سر بزنی .

سلام
ممنون لطف دارین
حتما به باغتون میام

مرجان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

وای چه عکسهای قشنگی سروی جونم
دسته گلت درد نکنه

بوس بوس

قشنگن؟
ممنونم مرجان جونم
هزارتا بوس

مهسا جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

ععععععععععععععععاااااااااااااااللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد