خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

تیک تاک

تیک.... تاک...تیک ..تاک..تیک. تاک.تیک تاک تیک تاک تیک تاک ............

صدای ساعته که اینجوری می گه. داره چی میگه؟

شاید از گذر عمر حرف می زنه. نه گذر عمر رو خیلی چیزای دیگه هم می تونن ازش بگن لازم نیست یه ساعت کوکی اینا رو برام بگه.

تیک تاک لالایی شبانه من بوده خاطرات یه زندگی خوب و با خدا بوده شبا با صدای اون می خوابیدم.

تیک تاک  تیک تاک: دلم برات تنگ شده.

تیک تاک  تیک تاک: شبا بدون صدات خوب نمی تونم بخوابم.

تیک تاک  تیک تاک: من ساعت کوکی می خوام.

تیک تاک  تیک تاک: کجا می تونم پیدات کنم؟

تیک تاک  تیک تاک: تو ساعت کوکی داری؟

تیک تاک  تیک تاک: به من میدیش؟

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://corbis.blogsky.com

تیک تاک تیک تاک....وقت تموم شد !

حیف شد .......من هنوز همه سولا رو جواب ندادم

نیلوفر سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلام خواهر کوچولو
باهات خیلی آشنا ام ...خیلی ...
نمیدونم چرا تا حالا کامنت نذاشته بودم
یعنی یه دونه گذاشته بودم و دو تا پست پایین تر
خواهر کوچولوی منم میشی؟؟؟
من همش یه سال از تو بزرگترم

سلام نیلو جونم
اره گذاشتی تو هم واسم خیلی اشناییی
ببینم تو رو یه جاییی دیدماااا
بلللللللللللللللله ولی دختر دایی من باید بشی ها
من هم خواهر کوچولوت میشم هم دختر عمه ات
چه خوب فاصله سنمون کمه بهتر با هم دوس میشیم

پدرام سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://pedygol.blogspot.com

سلام بر سروناز خانوم جان عزیز ان!..
خوبی خانوم؟..خوش خوشانی؟..چرا اینقذه اینجا گرفتست؟!..حیف نیست رنگ به این شادی..سروناز خانوم به این گلی..نازی..خوفی..اونوقت اینجوری؟!..
خدمتت عرض شود که همچنان در لایت بسر میبرم..است..
بعد از شونصد روز تازه وقت کردم و تونستم که بیام و آن شم..آفت رو که شونصد پیش روزا گذاشته بودی تازه دیدم..شرمندتم!..مشکل هم این که پرید!..و دیگه آی دیت رو هم ندارم..بازم با عرض همون شرمندگی!!..فلذا الان من آی دیت رو ندارم !..
ایشالا تا چند روز دیگه بر میگردم تهران..قوری چای رو آماده کن که اومدم!!

سلام
ممنون
من گرفته ام ؟؟
نههههههههه
نه بابا من شاد و شنگولم
اشکالی نداره
چایی من همیشه آمادست دایی جان

سعید سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام سروناز خانم ...

این تیک تیکه کلی حرف داره توش ... بستگی به رابطه بین دل و گوش داره تا هر چی می خواد ازش بشوه!
به من که میگه : یه ثانیه دیگه از تنهاییت گذشت! یه ثانیه به پریدن نزدیک شدی ...

دلت شاد :)
راستی آپم ...

سلام
اره من هردفعه که می شنوم یه حرف جدید بهم میگه
میام الان

نیاز سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام گلم...
من ۴ تا ساعت کوکی دارم یکیش مال تو!
شاد ببینمت مهربونم

سلام دختر خاله جون
۴ تا !!!!!!!!!!
واییییییی ممنون
تو هم شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

خیلی زود میره
آدم میترسه به پشت سرش نگاه کنه. ما وابسته به زمانیم . یه ساعت کوکی هممون داریم که هیشه تیک تاک صدا میکنه و میگه زود باش زیاد وقت نداری ها...

من ساعت کوکی که بهم میگه وقتت داره میگذره و داری پیر میشی رو دوس ندارم

داداش کوچولو سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://dor.blogsky.com

سلام خواهر . ممنونم که بهم سر زدی. و بهم دلداری دادی راستی دیدی آقا معلم هم بعداز مدتها بهم نظر داده کلی خندیدم نمیدونم از خوشحال بود یا از حرفاش ولی خداییش اشک شوق تو چشمام جمع شد آخه خیلی دوستش دارم.
خب تیک تاک تیک تاک . برم برنامه کودک داره شروع میشه.
انشاء الله شنبه میام خونه.

سلام خوبی داداشی
دلم خونه داداشی !!! از دست این افا معلم
وای شروع شد صبر کن منم بیام
چه خوب کلی باهات کار دارم

مهران چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام خواهر کوچولوی عزیزم

منم ساعت کوکی خیلی دوست دارم ...از اون دیواری های پاندول دارم دوست دارم که سر هر ساعتی به تعداد همون ساعت زنگ میزنه و ادم هر جا باشه خبر میشه ..:)

شاد ببینمت ..

سلام داداش بزرگه
ببین دختر خاله یکی از ساعتهاش رو داده به من بیا نوبتی به صداش گوش میکنیم
اصلا میذارمش روی نیمکت تا همه به صداش گوش کنیم
خوبه

رویدر چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

شکی نیست که تمام امور بخش رویدر در دست عده ای محدود است واین عده محدود می خواهند تمام جانداران وحتی غیر جانداران مطیع آنها باشند به راستی ایا این عدالت است ؟ایا این پایمال شدن حق اکثریت مردم نیست ؟ایا درست است چند نفر برای چند هزار نفر تصمیم گیری کنند ؟
آیا درست است بخشدار رویدر در پارتی های شبانه شرکت جوید و بخاطر لذت غذای دنیایی ،دنیا وآخرت مردم را خراب کند ؟ مگر می توان اینها را دید وچیزی نگفت ؟مگر شما می توانید ببینیدکه کمیته امداد رویدر فقیران ونیازمندان واقعی را از خود طردمی کند و در عوض وامهای آنچنانی در اختیار کسانی بگذارد که به قول خودشان نفوذ وپارتی دارند . شما اگر اینها را با چشم خود ببینید بدون شک دلتان می سوزد وبه حال این جامعه تاسف می خورید جامعه ای که روشنفکران آن گوشه گیر هستند و زمام در دست بی سوادان است .باری من مدتها دندان را بر جگر گذاشتم اما اینک این راز سر به مهر به عالم سمر شده است که ثمر از درخت بید نباید جست . از پول های باد آورده ی فروش سیمان گرفته تا پولهای گدایی شده انجمن خیریه .از فساد نمایندگی آموزش وپروش گرفته تا رییس بانکها . از گند زدن طرح های کلان دهیاری وشورا از پول به هدر دادن وپول دزدیدن .از اینکه ده ملیارد تومان پول راه اندازی پست برق به جیب کدامین مسئول می رود از اینکه 300 میلیون تومان راه تنگه رویدر چگونه هدر رفت و....
اما آفتاب مدت زیادی زیر میغ نخواهد ماند وبزودی دزدان توانا وناتوان این عرصه رسوای عالم خواهند شد .ان شاء الله

غریبه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام آبجی

چه عجب خدا توفیق داد که خدمت آبجی کوچیکه هم برسیم !

و اما ساعت ... در حال حاضر شده بلای جون من (!) من حاضرم تمام ساعت هام رو بدم بهت تا دیگه چشمم به قیافه شون و مهم تر از قیافه شون ٬ به گذرشون (!) نیفته ...
میخوای ؟؟؟

یا حق

سلام
آره منم در عجبم!!
خوش اومدی
اره می خوام خوبه به فکر یه منبع درامد دگه یعنی جمع اوری ساعتهای عتیقه تو باشم
فکر کنم میراث فرهنگی پول خوبی براشون بده !!!!
یا حق

قاصدک پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

این تیک تاک به من می گه امتحانام داره شروع می شه:((

به منم یه جورایی همین رو میگه

کانون جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.kanoon 20007.blogfa.com

خیلی وبلاگ قشنگی داری .سری بزن به کلبه درویشی ما

من میام اما آدرس شما فکر کنم اشتباهه

ترنم مهر جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://saadi.weblog.sh

فرا رسیدن ایام شهادت یگانه بانوی عالم هستی و ریحانه الرسول حضرت فاطمه الرهزا سلام الله علیها را تسلیت عرض می‌کنیم

آقا معلم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام....
صد دفه بعت گفتم به ساعت و زمان و این جور چیزا فکر نکن....
درسته که پیر شدی و ..... نداری دیگه گناه ساعت نیست که؟
............(یه صورتک با کلی دندون)!
این جا هم( یه شاخه گل قرمز)
بیشتر حال نظریدن ندارم همینقدر بسته!

سلام
چیکار کنم مادر نمیشه به ساعت فکر نکرد ننه
زبون
منم گل
ما با همینقدرش هم راضی هستیم داداش

رخ یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام،

ممنونیم از موضوع، یادت نره امتحانات کنکور نزدیکه ها... :))

سلام
خواهش میکنم
یادم هست
ممنون

اسطوره یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com/

اما وقت داره به سرعت تموم میشه چه دوست داشته باشی چه نه . اون که منتظر نمی مونه هر چی بهش امر شده رو انجام میده. سعی کن باهاش راه بیای. با تیک تاکش تاتی تاتی کن!!
راستی شما هم مثل من کم کار شدی
چند بار به وبلاگتون سر زدم آپ نیودی
بجب منتظریم

باشه
خوب دیگه پیریه و هزار درد
باشه الان می اپم

اسطوره یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ

راستی یادم رفت سالگرد وفات پدر گرامیتون رو هم به شما و خانوادتون تسلیت میگم
گرچه به قول داداش کوچولو دلیلی برای غمگینی وجود نداره.

ممنون
اون پاک بود و بهتر از هر کسی
تنها دلیل غمگین نبودن ما اینه که الان خیالمون از بابتش راحته و میدونیم جاش خوبه و اینکه خواهر برادرا با همدیگه هستیم و هوای همو داریم

نیاز یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

کجایی گلم؟؟؟

همین جام
میام پیشت

مهران دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://pof.blogsky.com

تو هنوز داره این ساعتت تیک تیک میکنه خواهر کوچولو ؟؟

خوبیش اینه که باطری نمیخواد :)

ایندفه من برات بستنی اوردم :)

اره هنوز داره تیک تیک میکنه
ولی باید کوکش کنم
ممنونم واییییییییی بستنی

یوسف دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام خواهر کوچولو
ما یه ساعتی داریم مال بابابزرگم بوده از اون پاندولیا!!گاهی بابام کوکش می کنه یه زنگی داره که فک می کنی الانه که ساعت ۱۲ بشه دراکولاها بیان!!:))ولی در کل صدای تیک تاک رو دوست دارم..گاهی هم نه!
گاهی تیک تاکش منو می ترسونه چرا که فک می کنم دارم لحظه هارو از دست می دم یا می خواد لحظه هایی بیان که می ترسم!!!گاهی هم دوسش دارم..تنها آهنگ لحظه های ساکتم که گاه چه زیبا منو به طرف مرگی مرموز هدایت می کنه!!!!..
ستاره ای باشی

سلام مسافر کوچولو
دارکولا!!!!
همدم سکوت و تنهایی من تیک تیک ساعتمه

عادل دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.ruydar.com

سلام.... خسته نباشید...
سایت رویدر به روز رسانی شد.
این همه جواب دادی زحمت کشیدی !
چند تا شون میان جواباشون رو می خونن؟
بهتر نبود تو وبلاگشون جواب می دادی؟
جواب به درد موقعی می خوره که نظر داده شده ممکنه روی بقیه تاثیر بزاره و از طرفی هم نمی خوای حذفش کنی.. اون وقت میای پاسخ می دی.

سلام
فکر کنم خوندم مطالب رو امروز صبح
باشه دیگه این کار رو می کنم

شاذه دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام
ساعت دیواری می گه زود باش داره دیر میشه....
به نظر من جواب دادن به خواننده یه جور احترام به اونه. من که خوشحال جوابمو بخونم. اصلاً تو بلاگ سکای با امید بیشتری کامنت میذارم. فکر می کنم جوابی که می گیرم مفهومش اینه نویسنده نظرمو خونده و براش اهمیت دارم....

سلام
ممنون از دلداریت
خودمم هم دوس دارم برم جوابامو بخونم

کانون دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.kanoon 20007.blogfa.com

جهان تشنه از عطر گیسوی تو
واین آب تصویر نیکوی تو
تو آن صبح هستی که زیبا شکفت
وما هم خزانیم رو سوی تو
این دفعه دیگه آدرس ما درسته درسته وبهانه نداری

سعید سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

شنیدم کارگر نقاش احتیاج دارید؟! ما در خدمتیم ۲۴ ساعته ۷ روز هفته!!! :))

دلت شاد ...

سلام
اره چه جورم
جدی میای؟
خیلی خوبه

نسترن سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://na-sta.blogfa.com/

,وقتی این وب رو باز کردم (از وب مهران دیدمت ) یه حس خوبی بهم دست داد نمی دونم چرا ؟
موفق باشی .
این عکسه خودت هستش ؟

ممنونم منم میام پیشت
اره خودمم

مرجان سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام آبجی کوشولو

من فضولم واسه همین اول می پرسم که چرا به بعضی از کامنتها جواب ندادی ؟

بعدشم اینکه : ساعته من خیلی وقته خوابیده ، تیک تاک نمی کنه ، عقربه هاش زنگ زده ................

سلام ابجی بزرگه
یکی اومد بهم گفت داری الکی جواب میدی منم داغ کردم و همینجوری تایید کردم الان میرم جوابشونو میدم
دورش نندازی یه وقتها حیفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد