خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

خواهر کوچولو

خواهرکوشولو

سلام به همه دوستای گلم

نمی دونم چی بگم خیلی دلم گرفته. یه چیزی روی دلمه

کاش می شد لحظه ها را پس گرفت .................

به قول یکی از دوستام از غم نوشتن ساده است. خیلی سعی کردم که از غم نگم اما       نشد!!

از دریا پرسیدم که این امواج دیوانه تو،از کرانه های دریا چه می خواهند؟

چرا اینسان پریشان و دربدر،سر به کرانه های از همه جا بی خبر می زنند؟

دریا در مقابل سوالم گریست! امواج هم گریستند.........

آنوقت دریا گفت:

طعمه ی مرگ تنها آدمها نیستند. امواج هم مثل آدمها می میرند!و این امواج زنده هستند که لاشه ی امواج مرده را شیون کنان به گورستان سواحل خاموش می سپارند!!.....

 

نظرات 15 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

منم دلم گرفته...

فکر کنم بدونم دلت واسه چی گرفته .....

حضرت عشق --**روزبه**-- جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

من اول.....
-------
آخ که چه حالی داره اول شدن ! نه ؟
------
سلام
خوبی آبجی ؟
چرا ناراحت‌؟
دلمو گرفتی
آخه...
نه ولش کن
موفق باشی
مخصوصا تو کنکور
فعلا...
-------- یا حق !‌----------

ببخشید ولی دومی
سلام
ممنون تو هم همینطور

پویا جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تازه بعضی از سیر ها کرم هم میفته توشون
مثل انسانی که کراک بکشه

سلام
اره اینم یه نمونه اش هست

شهرام جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ

دل خواهر کوچولوها حق نداره بگیره .... خنده نباید از لبشون دور بشه ....اونا اگه غمگین باشن کی اشک چشم داداش بزرگه رو پاک کنه ....

روی ماهتو میبوسم و برای همه چی ممنونم خواهر کوچولوی نازم ....

دله دیگه کاریش هم نمی شه کرد
سعی خودمو می کنم تا خند از لبام دور نباشه

سعید جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

منم امروز عجیب دلم گرفته بود ... جمعست دیگه کاریش نمیشه کرد ... ایشالا که هوای ابری دلت آفتابی بشه ...

دلت شاد ...

سلام
دل من به خاطر جمعه نیست که گرفته
ممنونم

بارباپاپا شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.com

این خیلی خوبه که شما به جای همه تصمیم میگیری،کامنت منو حذف کردی چون بهتر بود،وبلاگ رو هم حذف کردی چون اینم بهتر بود و حالا هم کامنت میگذاری که خروس ما رو فراموش کن.ببینم چی شد که فکر کردی از همه بیشتر میفهمی؟

من هیچوقت همچین چیزی نگفتم
اشتباه کردی
من واسه کارم دلیل دارم

پریدخت شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://pary.blogsky.com

سلاااااااااااام سروناز جونم

گاهی وقتا
بعضی روزا
بدجوری دلم می گیره
باز یه یغض تلخ و سنگین
توی هق هقم می میره
...
منم دلم تنگیده بووووووود
نبینم دلت گرفته باشه گلم
چی شده ؟
لحظه های از دست رفته رو دیگه نمی شه کاریشون کرد
درسته که خاطره هاشون همیشه باهامونه و گاهی حتی آزارمون می ده
ولی چه میشه کرد
گذر زمان خیلی چیزارو تو خودش حل می کنه
امیدوارم لحظاتت سرشار از شادابی و سبک بالی باشه .

سلام پری جون
فکر کنم باید همه چی رو بسپارم به دست گذر زمان ....
ممنون

شاذه یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام سروناز جون
چرا دلت گرفته آخه؟؟؟ خدا نکنه
بعضی لحظه هم بهتره بگذرن. بهتره فراموش بشن.
باید از دریای طوفانی گذشت تا به ساحل آرامش رسید....

از تبار درد یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

طعمه ی مرگ فقط آدما نیستن
جمله جالبیه ...اما به نظرت ماها طعمه ایم؟
از نظر هر چی بخوای حساب کنی چه منطق چه فقه
هر چیزی که حق باشه هیچ وقت طعمه نمیشه ...
باید بگم که بقیه طعمه ی ماها هستن ...
همهی آدما ی دیگه ماها طعمه ی همیم ...
چون از پوست و گوشت و خون هم میخوریم ...از حق هم میگیریم ...روی هم پا میذاریم تا به اندازه یه بدن بالا تر بریم ...
پس ماها گرگیم و خودمون طعمه
خیلی پست جالبی بود
خوشحال میشم به منم سر بزنی
سروناز خانوم..........

خیلی ممنون
حتما میام

مسیح یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام خواهر کوچولو

امیدوارم الان دیگه از دلتنگی اثری نمونده باشه

زندگی همینه دیگه

غم و شادیش آمیخته بهمن

امیدوارم همیشه توجهت به لبخند زیبای زندگی باشه و

سلامت و سربلند بمونی و ایرونی

نیاز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

قوی باش سروناز....قوی!

دبیرریاضی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://rooydar.blogsky.com

سلام خواهر کوچولو
اگه آدما یه system restore داشتند همه چی حل می شد.
راستی کنکور نزدیکه ...
موفق باشین.
حق نگهدارتون

حسین سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.hosin66.blogfa.com

وبلاگم به روز شد سر بزن
قربانت همشهری عزیز

اسطوره سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

ایشکال نداره خوب میشی
به قول شاعر : این نیز بگذرد...

مرجان سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام آبجی کوشولو
قربون دلت کوچولوت برم . سروی جونم یادت باشه دریا با اون همه تلاطم و امواج ، همیشه آرومه ، آبیه و به آدم آرامش میده سعی کن دریایی باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد